Skip to main content

Ik heb nu ruim een jaar een hussel abonnement bij kpn. Ik kreeg hier 20 gig voor met onbeperkt bellen sms. Nu de laatste maanden werkte ik non stop thuis, dus geen data nodig. Nu kunnen we gelukkig switchen dacht ik, dus ik heb hem voor 5 maanden naar beneden gesteld naar 5 gig per maand. Inmiddels mag ik gelukkig weer veel op pad voor het werk en dus heb ik mijn data weer harder nodig. Ik denk, die zet ik wel even terug. Wat schets mijn verbazing? Ik kan hem nu alleen nog maar naar 15 gig zetten en betaal hetzelfde als ik deed voor de 20 gig die ik had afgesloten. Hier ga ik uiteraard niet mee akkoord. 

Abonnement was 20 gig en onbeperkt sms/data inclusief kortingen € 22,13

Abonnement is nu 15 gig en onbeperkt sms/data inclusief kortingen € 22,08

Hoe krijg ik mijn oude abonnement zsm terug?

Iemand hier een oplossing voor?


Net kpn gesproken, schofterige diefstal. Meneer u kunt altijd wijzigen, maar als je het doet ben je daarna wel je oorspronkelijke korting en voorwaarden kwijt. Resultaat nu 5 gig minder voor zelfde geld. Ik ben weg hier en dan iemand aan de telefoon die zo nochalant doet en je zo boos maakt. Ongelooflijk. 3 abonnementen en tv + internet al jaren. Vast wel een provider die me graag verwelkomt.


Hi @Elmo1908, wat jammer dat dit je zo veel frustratie op heeft geleverd :slight_frown:

Ik zie dat de aangemaakte klacht hierover gisteren met jou besproken is dat de bundels zijn gewijzigd waardoor het abonnement van 20Gb, om is gezet naar 25Gb. 5Gb extra dus voor hetzelfde geld in plaats van 5Gb minder :wink:

Die bundel is nu weer voor je aangezet en de collega wacht de volgende factuur even af om te kijken of alles dan weer goed staat met de prijs en de kortingen!


Gisteren inderdaad gebeld door een vriendelijke jongen die begripvol was en meedacht. Oplossing is zo super


Heel fijn dat dit toch tot een goed einde is gekomen :blush: