Skip to main content

Hoi, 

 

ik wil mijn huidige mobiel abonnement wijzigen, maar in Mijnkpn geeft het systeem aan dat dit niet mogelijk is omdat het niet toegestaan is, of omdat er al een wijziging aangevraagd is, wat bij mijn weten niet het geval is. 
 

Kan hier maar gekeken worden? 
 

alvast bedankt!

 

Hoi @Kani-1986, welkom bij ons op het forum. Die melding komt meestal als er inderdaad een wijziging openstaat. Heb je de wijziging al eerder geprobeerd aan te vragen? Mogelijk is die toen al gestart. Kan je jouw forumprofiel ook volledig invullen (met aanvullend bij "Persoonlijke opmerkingen” de laatste 3 cijfers van de IBAN)? Als je daarna een seintje geeft kan ik met je meekijken.


 

Hoi @Kani-1986, welkom bij ons op het forum. Die melding komt meestal als er inderdaad een wijziging openstaat. Heb je de wijziging al eerder geprobeerd aan te vragen? Mogelijk is die toen al gestart. Kan je jouw forumprofiel ook volledig invullen (met aanvullend bij "Persoonlijke opmerkingen” de laatste 3 cijfers van de IBAN)? Als je daarna een seintje geeft kan ik met je meekijken.

 

bedankt Jasper. De gegevens zijn aangevuld. 


Het 06-nummer zelf mist zo te zien nog @Kani-1986, kan je die er nog aan toevoegen? Die kan je bij “Klantnummer (mobiel)” zetten.


Het 06-nummer zelf mist zo te zien nog @Kani-1986, kan je die er nog aan toevoegen? Die kan je bij “Klantnummer (mobiel)” zetten.

Hoi Jasper. 
 

zojuist toegevoegd. 
 

groeten


Het 06-nummer zelf mist zo te zien nog @Kani-1986, kan je die er nog aan toevoegen? Die kan je bij “Klantnummer (mobiel)” zetten.

Hoi Jasper. 
 

zojuist toegevoegd. 
 

groeten

Jasper, 

 

het is al gelukt. Vrijgave stond vandaag open. In ieder geval bedankt voor de moeite!


Dat is goed om te lezen @Kani-1986, dan was er inderdaad nog een eerdere wijziging openstaand en is die nu afgerond waardoor het wel weer mogelijk is om iets te wijzigen. De wijziging is nu gelukt dus? :slight_smile: