Skip to main content

Ik ben inmiddels een week bezig om het rekeningnummer van mijn mobiel te wijzigen. Ook via de link in een sms lukt dit niet. En ik krijg geen medewerker aan de lijn die mij kan helpen en dit rekeningnummer voor mij wil veranderen. Wij helpt mij verder ?

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @Herman Roetgerink. Welkom op het KPN Forum! Je kan jouw rekeningnummer op twee manieren wijzigen. Via MijnKPN app of web

MijnKPN web:

  1. Ga naar MijnKPN 
  2. Klik op producten
  3. Klik op het Thuis abonnement of het mobiele nummer
  4. Klik op Persoons- en betaalgegevens
     

MijnKPN app:

  1. Open de MijnKPN app
  2. Tik op Profiel
  3. Tik op Persoons- en betaalgegevens

    ​​​​​​Opmerking: Via de tablad Mobiel of Thuis en dan Bekijk meer opties kun je per product de betaalgegevens wijzigen.

Als dit niet lukt dan hoor ik dat graag van je! Wil je in dat geval jouw gegevens achterlaten in het KPN Forum profiel en het nieuwe rekeningnummer in het “Persoonlijke opmerkingen” veld?


Het lukt nog steeds niet om het bankrekeningnummer aan te passen. Ik krijg iedere keer de melding dat dit om technische redenen tijdelijk niet mogelijk is……….en ik probeer het al 2 weken !  Kan ik niet bellen met een medewerker van de helpdesk ?


Het lukt nog steeds niet om het bankrekeningnummer aan te passen. Ik krijg iedere keer de melding dat dit om technische redenen tijdelijk niet mogelijk is……….en ik probeer het al 2 weken !  Kan ik niet bellen met een medewerker van de helpdesk ?

 

Ja, dat kan gratis via 0800-0402. Als je de computer aan de lijn krijgt vraag dan om een medewerker om het bankrekeningnummer te wijzigen. Als je naar de website wordt verwezen, hang dan niet op. Na enige tijd (afh. van de drukte) neemt een medewerker het gesprek over.
Je kan vandaag nog tot 17.00 uur bellen, daarna weer vanaf maandag 08.00 uur.