Skip to main content
Hoi!



Ik wil graag de datum waarop KPN het abonnementsgeld voor mijn mobiele abonnement incasseert wijzigen. Nu is dit rond de 14e, ik zou dit graag rond de 23e geïncasseerd willen zien. Kan dit?



Gr
Hoi @IlseO, welkom op de KPN community. Yes, voor een KPN mobiel abonnement is het mogelijk om de incasso te wijzigen 🙂 Ik kan de factuurdatum verplaatsen van de 4e tot de 18e van de maand (uiterste dag). De incassodatum zal (ongeveer) 5 werkdagen later plaatsvinden. Wijziging van factuurdatum naar de 18e van de maand betekent dat de 23e het maandbedrag wordt geïncasseerd van je rekening.



Wil je jouw forumprofiel aanvullen met je postcode, huisnummer, naam contractant en het mobiele nummer? Laat hier een berichtje achter als je zover bent, dan kan ik voor je aan de slag 🙂
Hoi @Nadia,



Ik heb de gegevens toegevoegd in het profiel! Alvast bedankt! 🙂
@IlseO aangepast! Binnen 2 factuurperioden is het verwerkt 🙂
@Nadia super, dankjewel!

wat een gelul is er niemand meer die een passend antwoord kan geven vanuit het bedrijf

Schandalig die slecht service dat was bij XS4ALL wel anders

Nu kluitje in het riet


Hoi @Hrooze en welkom hier op ons forum.

Op kpn.com/wijzigfactuurdatum wijzig je online zelf de factuurdatum. De factuurdatum kan maar 1 keer gewijzigd worden. Voor de wijziging voer je klantnummer, mailadres, laatste 4 cijfers van het rekeningnummer en de datum waarop je de factuur wilt ontvangen in. Incasso vindt 3 werkdagen na de factuurdatum plaats. Het is me wel een raadsel wat je hier precies 'schandalig slecht' aan vindt, als je via Google zoekt op de woorden 'KPN factuurdatum wijzigen' dan kom je alle benodigde informatie ook tegen. Hopelijk heb je hier iets aan. Mocht je er niet uitkomen dan zou ik je aan willen raden om even te bellen op het gratis nummer 0800 0402.