Skip to main content

In april 2021 heb ik een sim-only abonnement afgesloten bij KPN (hussel 5gb met onbeperkt bellen).

De looptijd is twee jaar.

 

Sinds mei 2022 nemen we bij KPN TV + internet af.

 

Als ik op de site van KPN bij sim-only kijk dan zie ik dat met de € 7,50 pakketkorting een sim-only met onbeperkte data en bellen € 25,- per maand kost. Ik zou graag mijn sim-only willen aanpassen naar onbeperkte data en bellen voor € 25,- per maand.

 

Binnen de Mijn KPN omgeving wordt bij onbeperkte data en bellen echter een bedrag van € 32,98 aangegeven als ik een wijziging probeer door te voeren. Zojuist heb ik gebeld met de klantenservice. Die gaven als advies mee om het factuuradres en het adres bij de persoonsgegevens te wijzigen naar hetzelfde adres. Dan zou bij onbeperkt bellen en internet een bedrag van € 25,- getoond worden. Ik heb de adressen aangepast, maar blijf hetzelfde bedrag van € 32,98 zien. 

 

Wat kan ik doen om mijn sim-only te wijzigen naar onbeperkte data en bellen voor € 25,- per maand?

Goedemiddag, welkom op het forum, @Madhoax .🙂

In april 2021 … abonnement afgesloten

De looptijd is twee jaar.

Je zit dus nog tot april 2023 op het tarief van april 2021.

De wijzigingen die je kunt doen en de kosten daarvan zie je dus in MijnKPN.

Verlengen is nog geen optie. Daarmee zou je wel op het nieuwe tariefplan komen. Maar… mogelijk is het per april 2023 nog wel iets gunstiger dan nu! Wie weet.


In april 2021 heb ik een sim-only abonnement afgesloten bij KPN (hussel 5gb met onbeperkt bellen).

De looptijd is twee jaar.

 

Sinds mei 2022 nemen we bij KPN TV + internet af.

 

Als ik op de site van KPN bij sim-only kijk dan zie ik dat met de € 7,50 pakketkorting een sim-only met onbeperkte data en bellen € 25,- per maand kost. Ik zou graag mijn sim-only willen aanpassen naar onbeperkte data en bellen voor € 25,- per maand.

 

Binnen de Mijn KPN omgeving wordt bij onbeperkte data en bellen echter een bedrag van € 32,98 aangegeven als ik een wijziging probeer door te voeren. Zojuist heb ik gebeld met de klantenservice. Die gaven als advies mee om het factuuradres en het adres bij de persoonsgegevens te wijzigen naar hetzelfde adres. Dan zou bij onbeperkt bellen en internet een bedrag van € 25,- getoond worden. Ik heb de adressen aangepast, maar blijf hetzelfde bedrag van € 32,98 zien. 

 

Wat kan ik doen om mijn sim-only te wijzigen naar onbeperkte data en bellen voor € 25,- per maand?

De contractprijs wordt vermeld zonder compleet voordelen. In dat opzicht klopt het bedrag van € 32,98 wel. Haal je daar het eventuele compleet voordeel van € 7,50 van af kom je op € 25,48.

En die € 0,48 extra komt weer doordat op het abonnement op 1 oktober 2021 een inflatiecorrectie is toegepast.


Bedankt Raim! Dat is het antwoord waar ik naar op zoek was.