Skip to main content

Goedenavond,

Per 1 mei 2021 onze abonnementen aangepast. Na wijziging is de korting op mijn mobiel gewijzigd van EUR 7,50 naar EUR 5,--. 

Graag correctie.

Groet Aat Heikoop

Hallo @Aat Heikoop ,

Dan heb je waarschijnlijk jouw abonnement naar beneden aangepast. Alleen op de duurste abonnementen (25GB en onbeperkt) krijg je 7,50 korting per maand. Bij 15 GB is de korting 5 euro per maand. En bij de drie goedkoopste abonnementen wordt tegenwoordig zelfs maar 2,50 korting afgegeven als je nu een abonnement afsluit. 

 


Goedenavond, bedankt voor de reactie, dit wist ik niet omdat ik het niet tegenkwam bij de wijziging.

Achteraf natuurlijk alle voorwaarden moeten lezen van tig kantjes, maar ja. 

Nu lever ik 10 GB per maand in voor EUR 1,58 per maand. :sob:

Groet, Aat 


OK Aat, 

Als je wilt, kun je de wijziging over een maand weer terugdraaien. Jouw abonnement is maandelijks aanpasbaar. 


Ik denk dat het verstandig is dat je snel even belt en niet een maand wacht. Ik heb zelf een abonnement van 15 euro en op mijn orderbevestiging staat 7,50 korting, wel vreemd dat ik dat wel heb.


Hi @Aat Heikoop, is het inmiddels duidelijk hoe het zit of wil je graag dat ik nog even met je meekijk? 

Zou je in het laatste geval, nog het betreffende mobiele nummer willen noteren in je profiel  en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? :relaxed:


Beste Maja, het is mij nu wel duidelijk. Wel jammer dat ik dit tijdens de wijziging niet tegenkwam.

Maar ik gaf al eerder aan dat ik alle voorwaarden had moeten lezen dus ik ben hierin zelf in gebreke gebleven.

Groet Aat 


Top dat het in ieder geval wel duidelijk is @Aat Heikoop, en mocht je toch liever weer terug willen naar je vorige bundel, dan kan dat altijd per de 1e van de volgende maand :blush:


betreft klantnummer ***

Ik wil mijn abonnement wijzigen graag telefonisch overleg.


betreft klantnummer ***

Ik wil mijn abonnement wijzigen graag telefonisch overleg.

 

Om het abonnement te wijzigen moet je elders zijn MartienD. 

 


betreft klantnummer ***

Ik wil mijn abonnement wijzigen graag telefonisch overleg.

Even bellen met de helpdesk: 0800 0402.