Skip to main content

Allereerst: wat een ongelofelijke bende is het bij KPN qua Klantenservice. Helemaal gek wordt een mens van al die stompzinnige loops in die chatbots.

Zo, dat moest er even uit.

 

Ik heb mij mobiele KPN-abonnement gewijzigd per 1 mei. Verlaagd naar 2Gb. Gat moest helemaal niet nu maar ergens in augustus pas. 
Is er een manier om dat terug te draaien?

 

Als het een verlenging is dan kan je het beste even bellen. 1200 met je mobiel; ander toestel 0800-0402.

Bij een Hussel abonnement kun je maandelijks je abonnement aanpassen. Of er dan nog wat aan te doen is…. dan zit je in mei dus met 2 GB en tijdens mei weer ophogen voor per 1 juni.


Hi @GertB  , welkom hier. 

Ik haak even omdat dit wel mogelijk is mits je dit snel laat weten. Gelukkig heb je je gegevens ingevuld in je profiel en heb ik dit nu nog op tijd terug kunnen draaien. 

Je kunt het beste deze wijziging opnieuw doen in Mijn KPN in juli, dan gaat het per 1 augustus in. 


Hi @GertB  , welkom hier. 

Ik haak even omdat dit wel mogelijk is mits je dit snel laat weten. Gelukkig heb je je gegevens ingevuld in je profiel en heb ik dit nu nog op tijd terug kunnen draaien. 

Je kunt het beste deze wijziging opnieuw doen in Mijn KPN in mei, dan gaat het per 1 augustus in. 

Dank je wel Alex_P.

Ik zie dat de wijziging teruggedraaid is. Super. Ik zal agenderen voor juli. Als ik in de maand mei wijzig gaat het 1 juni in en dat moet ook niet.

 


Hi @GertB  , welkom hier. 

Ik haak even omdat dit wel mogelijk is mits je dit snel laat weten. Gelukkig heb je je gegevens ingevuld in je profiel en heb ik dit nu nog op tijd terug kunnen draaien. 

Je kunt het beste deze wijziging opnieuw doen in Mijn KPN in mei, dan gaat het per 1 augustus in. 

Dank je wel Alex_P.

Ik zie dat de wijziging teruggedraaid is. Super. Ik zal agenderen voor juli. Als ik in de maand mei wijzig gaat het 1 juni in en dat moet ook niet.

 

Excuus, ik heb het al aangepast naar juli. 

Graag gedaan uiteraard.