Skip to main content
Beantwoord

Wijziging mobiel abonnement niet doorgevoerd

  • April 28, 2020
  • 2 reacties
  • 32 keer bekeken

Ik heb de aanwijzigingen opgevolgd. De wijziging wordt nog steeds niet uitgevoerd. 

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Beste antwoord door Susan_

Goedemorgen @Kaberaad, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Wat irritant dat het niet lukt om je abonnement te wijzigen. Uit je reactie komt niet helemaal naar voren wat je precies wil wijzigen. Wil je het ophogen? Dan is het afhankelijk van welk abonnement je hebt en onder welke voorwaarden dit contract valt. Sinds de komst van KPN Hussel kunnen namelijk niet alle abonnementen verhoogd worden, soms is een verlenging dan de enige manier om een hoger abonnement te krijgen.

Om dit voor jou te kunnen controleren heb ik wat gegevens nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer? Geef ook even aan welk abonnement je zou willen, of hoeveel GB en belminuten/sms'jes je aan zat te denken. Dan ga ik kijken wat de mogelijkheden zijn!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • May 4, 2020

Goedemorgen @Kaberaad, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Wat irritant dat het niet lukt om je abonnement te wijzigen. Uit je reactie komt niet helemaal naar voren wat je precies wil wijzigen. Wil je het ophogen? Dan is het afhankelijk van welk abonnement je hebt en onder welke voorwaarden dit contract valt. Sinds de komst van KPN Hussel kunnen namelijk niet alle abonnementen verhoogd worden, soms is een verlenging dan de enige manier om een hoger abonnement te krijgen.

Om dit voor jou te kunnen controleren heb ik wat gegevens nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer? Geef ook even aan welk abonnement je zou willen, of hoeveel GB en belminuten/sms'jes je aan zat te denken. Dan ga ik kijken wat de mogelijkheden zijn!


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • May 14, 2020

@Kaberaad, ik heb geen reactie meer gehad. Kan ik je hier nog bij helpen?