Skip to main content

Mijnheer,

Betreft tel (...) wilt u dit abonnement wijzigen . Ik wil dezelfde voorwaarden en MB als van (….) plus de pakketkorting totaal dus van beide nummer 9,75 per mobiel. dat  moet dus 19 juni vandaag gewijzigd worden .  Zowel de winkel als de persoon aan de telefoon konden mij niet fatsoenlijk antwoord geven. Service is nul, nul . Dus ik hoop dat u mij vandaag nog even terugbelt?

 

Wordt dit niet gewijzigd  dan zeg ik alles op.    Zet de juiste mensen eens neer bij de telefoon.

Ze begrijpen er niets van.

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Er zijn nu andere abonnementen. Wat u wilt is waarschijnlijk helemaal niet meer mogenlijk.


Mijnheer,

Oke dan is het me nu duidelijk  u zal veel klanten kwijtraken

 

met vr gr F de Bruijn


Nou... dat zal vast meevallen...


mijnheer ik ben een jaar bezig geweest om duidelijk antwoord te krijgen  iedere keer kreeg ik een ander verhaal jaren bij Telfort geweest . wilde alles bij een hebben , en iedere keer gaf het problemen.

en ik ga steeds meer betalen  , ik dacht goede service , bij kpn  mijn hele familie zit bij KPN.

Bij verhoging is mij gezegd dan kan je gewoon je abonnement overzetten   en precies hetzelfde  als van u vrouw. u krijg dan ook gewoon de korting dus mooi niet ik  meer betalen ondanks het totaal pakket.

met vriendelijke groet F de Bruijn .Naar een telefoonwinkel hoef je dus ook niet meer te gaan. letterlijk zei de medewerker . ik sta hier abonnementen te verkopen en mobiels , de rest moet u maar bellen naar kpn  dus dat is SERVICE, de dame vanmorgen  gebeld naar knp die liet me ook 10 minuten wachten , en die wist het ook niet ????? schandalis


Even voor de duidelijkheid, de andere reageerders (en ik) in dit topic zijn géén medewerkers van KPN, Dus ze geven geen antwoord namens KPN. Daarvoor moet je op een moderator wachten.


Hoi @Fde Bruijn, ik begrijp dat je graag hetzelfde abonnement wilt als jouw vrouw. Hier ben je al lang mee bezig alleen is het nog steeds net gelukt. Ik heb dan ook even meegekeken. Ik zie dat een abonnement een KIDSsim is. Een KIDSsim kan alleen in combinatie met een ander normaal abonnement. Dat is dus die van jou. Jij kan dus niet hetzelfde abonnement als jouw vrouw krijgen. Dit is hoe het zit. 

Daarbij loopt jouw contract ook nog tot halverwege oktober. Dan kan je pas verlegen. 

Wel ben ik met je een dat je in eerste instantie anders geholpen had kunnen worden. Excuses daarvoor. 

Mocht er nog iets zijn wat onduidelijk is, dan hoor ik dat graag van je.


Mijnheer,

Op de eerste plaats bedankt voor u reactie  eindelijk iemand die  actie onderneemt.

Mensen in de telefoonwinkel geven verschillende antwoorden . Als ik dit allemaal had geweten  dan had ik het anders gedaan.  IK ging er helemaal vanuit  dat ik net als mijn  vrouw allerbij 9,50 zou betalen  en hetzelfde abonnement dat is bij het afsluiten ook gezegd ?? Toen ik van Telfort naar KPN ging. en een ieder verteld het anders. Dus er mankeert heel veel aan VOORLICHTING .  DE klant is dus de dupe.?
En daar ben ik nog steeds heel boos over.   Ik had verwacht dat jullie dit ALSNOG UIT SERVICE overweging ouden veranderen .Op zijn minst .  Ik heb zelf ook vroeger in de verkoop gezeten , maar zo ga je niet met mensen om.   met vriendeijke groet F de Bruijn


Ik begrijp de boosheid. Het had ook niet zo moeten lopen. Zeer spijtig. Ik kan echter jouw abonnement niet hetzelfde maken als die van jouw vrouw. Dat is een KidsSim. Daar hoort een normaal abonnement bij, anders kan er geen KidsSim aangevraagd worden. Dus minimaal 1 mobiel abonnement moet een normaal abonnement zijn. Dat is die van jou. Je kan enkel verlengen naar een van deze Sim Only abonnementen

 

Admin: woord toegevoegd om misverstand te voorkomen


Mijnheer ,

Dank voor u reactie  om misverstanden te voorkomen wat wordt de premie dan als ik hem overzet netto

en hoeveel mb krijg ik dan   plus dan onbeperkt  bellen neem ik aan.?   ik betaald nu  €9,50 per maand voor mijn vrouw ik neem aan dat ik dan ook €9,50 gaat betalen . gaarne bericht. totaal pakket loopt dus bij KPN (computer) 52,50

 

met vriendelijke groet Freek de Bruijn

 


Volgens mij zitten we nog niet op 1 lijn. We moeten inderdaad de misverstanden voorkomen. Jouw abonnement kan niet hetzelfde worden als die van jouw vrouw. Er moet namelijk een normaal abonnement op jullie adres blijven bestaan. Dat is die van jou. 

Jij kan jouw abonnement dus enkel verlengen naar een van de volgende abonnementen:

 


mijnheer,

Bedankt voor u informatie ik betaald nu genoeg , dan ga ik weer meer betalen .

Wacht het contract wel af. Misschien  komt er een andere aanbieding.

met vriendelijke groet

F de Bruijn

 


Het is natuurlijk zeker niet nodig om meer te gaan betalen. En zolang je tevreden bent met jouw huidige abonnement kun je deze ook gewoon door laten lopen. Wellicht komt er dan eens een aanbieding langs die interessant voor je is. 


Beste Bart,

 

bedankt voor je informatie dit werkt beter  dan in een winkel.

met vriendelijke groet F de Bruijn   


Graag gedaan. Mocht je nog weer vragen krijgen horen wij dat graag. Alvast een fijn weekend gewenst.