Skip to main content

Ik probeer al weken contact te krijgen met de afdeling Sales. De contract verlenging ben ik snel overeengekomen. Het bleek dat dit contract niet juist was afgesloten. Ik probeer nu door constant te bellen met de afdeling Sales het contract te veranderen. Ik zou teruggebeld worden door de persoon die het afgesloten had. Dit is niet gebeurd. Daarna zou een andere medewerker het doen maar dan weer werd de verbinding verbroken. Weer teruggebeld maar lukt het niet om die medewerker weer aan de lijn te krijgen. Chatten lukt ook niet want de afdeling is dan net gesloten een bericht achterlaten kan ook niet volgens de medewerkster. 

Ik wil graag teruggebeld worden!!!

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

 

Ik heb twee weken geleden een contract verlenging aanboden gekregen. Ik heb snel getekend. Het bleek dat het contract niet goed stond. Ik heb een aantal keren teruggebeld naar de sales maar ik werd steeds doorverbonden naar een andere medewerker en dan verbrak de verbinding. Ook zou ik steeds teruggebeld worden.

Ik ben er al heel lang mee bezig. Het verkopen gaat goed bij de afdeling sales maar als er service verleent moet worden is er niemand aanwezig, het lukt niet om een eenvoudig mutatie te verwerken. 

Voortaan neem ik niet meer op als de sales mij weer wat wil verkopen van KPN

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 


Goedemiddag @GuidodeKip, welkom op ons forum! 

Wat jammer om te lezen dat het contract niet goed afgesloten is en dat dit tot nu toe ook nog niet goed opgepakt is!
Ik weet niet wat er niet goed stond of aangepast moet worden, maar op een geplaatste bestelling kunnen wij geen wijzigingen verwerken. Dat betekent dat als er iets niet goed staat, de bestelling geannuleerd moet worden en opnieuw geplaatst moeten worden (met de gewenste aanpassing).

Het annuleren van een bestelling kan, binnen 14 dagen via je persoonlijke bestelomgeving (:point_left_tone4: inloggen met jouw bestelnummer en postcode), via het online formulier Bestelling annuleren of binnen de openingstijden van onze klantenservice telefonisch of via de chat. Lukt het nu nog om de bestelling te annuleren via jouw persoonlijke bestelomgeving? En kun je aangeven wat er precies niet klopt?


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!