Skip to main content

Voorheen was het inderdaad mogelijk om jouw toestel af te lossen en daarna tussentijds te verlengen naar een abonnement met handset. Helaas voor jou is dit in de tijd dat jij wachtte op verwerking van jouw aflossing verandert. Sinds 12 mei is het inderdaad niet meer mogelijk om tussentijds af te lossen met de intentie om te verlengen met toestel. Aflossen is uiteraard nog steeds mogelijk, maar vervolgens jouw abonnement vernieuwen is geen optie meer. Alleen als je vanaf de start van jouw contract een Sim Only abonnement hebt gehad, kan je binnen contract jouw abonnement verlengen inclusief toestel. Jammer voor jou, want hiermee vis je echt net achter het net.

 

Wordt hiermee 12 Mei 2021 bedoeld.?

 

Ik heb deze wens ook en KPN heeft mij nooit geïnformeerd dat het niet meer mogelijk was.

 

Ik vind dat als KPN dit soort belangrijke beslissingen neemt dat de klanten wel even op de hoogte gestelt mogen worden zodat men niet geconfronteerd wordt met verrassingen achteraf. Toestel kapot of kwijt ja dan maar 2 jaar wachten en dubbel betalen. En maandelijkse  toestelkrediet en losse prijs nieuw toestel binnen contract.

 

*Admin: eigen topic aangemaakt

Wordt hiermee 12 Mei 2021 genoemd.?

Ja. Zie openingsbericht:

Het afbetalen van je toestelkrediet is nog wel mogelijk, maar het verkrijgen (verlengen) van een nieuw abonnement met toestel na het afbetalen is vanaf 12 mei 2021 niet meer mogelijk. Je oude verlengdatum blijft staan.

 

*Admin: bericht aangepast in verband met aanmaken nieuw topic