Skip to main content
Sticky

[Winactie] KPN vijfde keer op rij het beste mobiele netwerk van Nederland!

• March 5, 2026
  • 3 reacties
  • 42 keer bekeken
Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18

Mooi nieuws om met jullie te delen! Tijdens het Mobile World Congress in Barcelona is het mobiele netwerk van KPN voor de vijfde keer op rij uitgeroepen tot het beste mobiele netwerk van Nederland! 

Daar doen we het voor: de optimale mobiele ervaring

We merken allemaal hoe belangrijk mobiel internet is geworden. Videobellen, streamen, navigeren, werken, foto's delen… en dat vaak tegelijk. Het dataverbruik groeit hard en apps worden steeds groter.

Juist daarom blijven we investeren in en werken aan een stabiel en betrouwbaar netwerk, zodat jij overal in Nederland verbonden blijft. 

Onafhankelijk getest

De score liegt er niet om: 988 van de 1000 punten, de hoogste score wereldwijd binnen deze benchmark die in meer dan 120 landen wordt uitgevoerd. De metingen worden gedaan door Umlaut in opdracht van Connect Magazine. Daarbij zijn duizenden kilometers afgelegd en zijn steden, dorpen en snelwegen uitgebreid getest. Wat dit jaar extra opvalt? De bijna maximale score op gesprekskwaliteit: 269 van de 270 punten. Dat betekent dat jullie kunnen rekenen op stabiele gesprekken en betrouwbare verbindingen, vrijwel overal. 

Winactie, want we vieren het samen!

Successen vier je samen. Daarom hebben we een leuke winactie! 

Win een nachtje weg voor twee personen

Waar geniet jij van ons netwerk? Deel jouw favoriete plek in Nederland: een stad, strand, natuurgebied of misschien gewoon in je eigen buurt… We zijn benieuwd naar jullie verhalen en foto's!

Onze spelregels

• Meedoen kan tot dinsdag 31 maart 2026 17:00 uur
  • De winnaar maken we bekend op woensdag 01 april 2026 12:00 uur 
  • Zorg dat je naam en adresgegevens in je profiel staan, zo kunnen wij de prijs zo snel mogelijk naar de winnaar opsturen

Blijf verbonden, waar je ook gaat. En wie weet pak jij straks je weekendtas in! 

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 5, 2026

Ik kies voor Schoorl. Ik ben daar ooit op een jeugdkamp geweest en ik was toen onder de indruk van het klimduin en sowieso van de prachtige duinen daar. Ik zou daar graag weer eens (met mijn echtgenote) een weekend willen rondwandelen. 

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Ik zou ook wel weer eens een heerlijk weekend naar Schoorl willen, aangezien ik er alweer een lange tijd niet meer ben geweest.

In totaal ben ik er al twee keer (een lange week) op vakantie 👝geweest met inmiddels mijn ex, en we sliepen 🛌 in het prachtig onderhouden hotel “Hotel - Restaurant Jan van Schoorl” wat pal tegen het duingebied gelegen is.

En net zoals mede community lid ​@Noordzee al zei, zie ik mij de hoogste duin van Nederland weer beklimmen, met aansluitend een prachtige wandeling maken in het duingebied (met veel sparren 🌲🌲) wat tegen Schoorl aanligt.

Ik kan daar echt helemaal tot rust 😌komen, en volop genieten van de natuur.
Ook al woon ik pal tegen de (hoge) Veluwe 🌳 aan, waar het ook goed toefen.

Daarnaast kan dan gelijk testen 📱 hoe het staat met de actuele dekking van het KPN mobiele netwerk op 5G, want die was toentertijd nog niet optimaal in Schoorl.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Ik ben in mijn jeugd ook vaak op vakantie geweest in Schoorl en omgeving. Mooie foto's heren!