Skip to main content
Sticky

[Winactie] KPN vijfde keer op rij het beste mobiele netwerk van Nederland!

• March 5, 2026
  • 35 reacties
  • 354 keer bekeken
Toon eerste bericht

35 reacties

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • March 10, 2026

@Roy74 Dat klopt inderdaad. Eind maart zullen de kleuren iets anders zijn, maar niet minder mooi.

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • March 10, 2026

@Roy74 waar ben je. Ziet er goed uit!

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Ik maak overigens geen reclame hoor, maar (nog) veel meer mooie dingen over Schoorl lees je hier . En kom op vrijdagochtend (op fietsafstand) dan ook even naar de kaasmarkt in Alkmaar. Hier is sinds een jaar of drie openbaar Wifi van KPN in grote delen van het centrum van de stad beschikbaar.

Oh, kaasmarkt ​@Berrie_Kaas, lekker!! Afgelopen weekend heb ik op de normále markt nog brie gehaald bij een kaasboer, zo lekker. Ik geloof na al deze verhalen dat ik Schoorl ook maar eens moet gaan verkennen 😊

Goed voor elkaar ​@Roy74, vanuit of bij het zwembad goed bereikbaar zijn 😁 - of even niet, als je daar geen zin in hebt natuurlijk, want vakantie is niet voor niets vakantie als je het mij vraagt hehe.

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+7

Hahaha ​@Noordzee, het paard sla ik liever over en ik zie met mij nog een paar anderen! Ik vind het wel echt mega mooie dieren, vooral een Fries paard! Mijn schoonmoeder heeft een paard en ik heb echt zwaar respect voor mensen met een paard, zoveel werk (en liefde😅). Ik bespaar jullie de foto's haha. ​@Berrie_Kaas & ​@Michel.uit.Arnhem ik zal dan maar eerst mijn benen moeten bij trainen! Ik heb even het linkje doorgespit over Schoorl en het is echt wel een leuke plek om te bezoeken, ik ben bijna jarig en misschien is het toch leuk om een dagje weg te vragen? Ik denk stiekem toch dat jullie er aandelen in hebben.. het heeft wel gewerkt haha! 😉

Berrie_Kaas
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • March 10, 2026

Ik geniet net over de grens ook van het uitstekende netwerk van KPN. Met een smartwatch met multisim om de pols kan de telefoon in het kluisje blijven terwijl je toch bereikbaar bent. Ultieme vrijheid 😎

Ultieme vrijheid ​@Roy74 , zou ik pas ervaren als ook die smartwatch naast de telefoon in het kluisje ligt ……  😂 .

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • March 10, 2026

@Roy74 waar ben je. Ziet er goed uit!

Vandaag was ik in Utrecht 😃

De foto is Terhills resort. Net over de grens. Prachtig om ook eens heen te gaan ​@Ik_Combineer.

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • March 10, 2026

Ik geniet net over de grens ook van het uitstekende netwerk van KPN. Met een smartwatch met multisim om de pols kan de telefoon in het kluisje blijven terwijl je toch bereikbaar bent. Ultieme vrijheid 😎

Ultieme vrijheid ​@Roy74 , zou ik pas ervaren als ook die smartwatch naast de telefoon in het kluisje ligt ……  😂 .

Ultieme vrijheid om bereikbaar te zijn als het nodig is maar ook de keus hebben om het te negeren als het kan ​@Berrie_Kaas 😁

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • March 10, 2026

Hahaha ​@Noordzee, het paard sla ik liever over en ik zie met mij nog een paar anderen! Ik vind het wel echt mega mooie dieren, vooral een Fries paard! Mijn schoonmoeder heeft een paard en ik heb echt zwaar respect voor mensen met een paard, zoveel werk (en liefde😅). Ik bespaar jullie de foto's haha. ​@Berrie_Kaas & ​@Michel.uit.Arnhem ik zal dan maar eerst mijn benen moeten bij trainen! Ik heb even het linkje doorgespit over Schoorl en het is echt wel een leuke plek om te bezoeken, ik ben bijna jarig en misschien is het toch leuk om een dagje weg te vragen? Ik denk stiekem toch dat jullie er aandelen in hebben.. het heeft wel gewerkt haha! 😉

De reclame heeft bij mij ook gewerkt. Ziet er mooi uit daar. Ik visualiseer nu dat ​@Berrie_Kaas er een kopje koffie nuttigt met een koekje erbij en zijn smartphone op stil heeft staan. 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Damn. Dat je dit plaatje kunt maken net buiten Nederland ​@Roy74. Die spitse heuvel (en het zwembad) doet net lijken of dit is geschoten op een tropisch eiland. 

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • March 10, 2026

Damn. Dat je dit plaatje kunt maken net buiten Nederland ​@Roy74. Die spitse heuvel (en het zwembad) doet net lijken of dit is geschoten op een tropisch eiland. 

Dat is ook best een aparte ervaring. De heuvels zijn de puinsteen van de mijnbouw. 30 jaar geleden was het een zwarte bende. Buiten het resort vergelijken mensen het ook wel met Scandinavië.

Ik ben er regelmatig te vinden. Omdat het kan. En het KPN netwerk werkt er ook nog, zo dicht op de grens is dit.