Skip to main content

Vodafone heeft wel wisselgesprek in t buitenland, bij KPN niet. Als je veel in t buitenland bent is dit een groot gemis. Hoor graag of dit opgelost kan worden zonder je voicemail in te hoeven schakelen. 
 

gr. Gea

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Hallo @Vliek, welkom! Het klopt inderdaad dat dit niet werkt in het buitenland. Daar is momenteel geen andere oplossing voor. Ik kan je wat dat betreft helaas niet helpen. Wel ga ik jouw verzoek intern doorgeven. Dan wordt er in ieder geval naar de mogelijkheden gekeken! Dit zal op korte termijn in ieder geval niet veranderen. 


Als ik in het buitenland in gesprek ben met mijn mobiel, kunnen andere mensen mij niet bereiken. Ze krijgen door dat nummer niet bestaat of in gesprek is . Maar na mijn gesprek krijg ik ook geen vermelding dat mij iemand heeft gebeld of niet heeft kunnen bereiken. Is hier een oplossing voor daar ik dit probleem voorheen bij Vodafone nooit heb gehad.


Vrijwel zeker staat de betreffende buitenlandse provider dit niet toe. Vodafone heeft een eigen netwerk in veel landen en kan dat dus wel.


Hallo @Wissel gesprek buitenland, jammer om te lezen dat je hier tegenaan loopt! Heb jij je voicemail aan- of uitstaan? Misschien dat je eens kunt proberen deze aan te zetten: vanuit het buitenland kan voicemail alleen uit en aangezet worden door middel van een sms 'UIT' of 'AAN' naar 1233. Nadeel is dat als jij buiten de EU op vakantie bent, het wel geld kost om dit af te luisteren. Maar je krijgt dan vanuit de voicemail wel een notificatie van een gemiste oproep.