Skip to main content

Ik weet niet wanneer het is veranderd, en of dit al langer is, maar tegenwoordig als ik in gesprek ben, en er belt nog iemand, dan krijgt deze 2e persoon geen bezet toon, gaat ook niet naar voicemail, maar nee, ik wordt gestoord in mijn huidige gesprek.

 

Dat vind ik niet prettig. Als ik al in gesprek ben, dan wil ik gewoon dat de andere persoon een bezettoon krijgt (liever ook geen voicemail)

 

Waar/Hoe kan ik dit instellen?

 

Hallo @cybermaus 

Dat is een instelling op je telefoon.

  • Bij Android vind je dat in de Telefoon app onder instellingen en dan Aanvullende services. Daar kan je Wisselgesprek uitzetten
  • Bij iOS gaat dat via Instellingen → Telefoon → Wisselgesprek

Ok, klinkt aannemelijk. Heet blijkbaar “Call Waiting” in engels, heb het uitgezet. 


Trouwens wat raar dat RBxx de titel kan veranderen. De nieuwe klopt wel, maar nu lijkt het net of ik niet kan of wil zoeken. Als ik de term wisselgesprek had geweten had ik natuurlijk wel een van de andere Q&A's gevonden.


Hallo @cybermaus , bedoel je de topic titel? Die kan ik niet veranderen. Dat kan geen enkel forumlid, alleen een KPN moderator kan het. Dat gebeurt soms om het topic te verduidelijken voor zoekakties van andere forumgebruikers.