Skip to main content

Sinds vorige week krijg ik geen melding meer voor een wisselgesprek als ik aan het bellen ben, maar de beller wordt automatisch naar de voicemail gestuurd .  Echter kan ik niet vinden dat het aan mijn telefoon (Poco F3) ligt en volgens KPN ook niet aan de instellingen vanuit hun kant. Heb zowel KPN als Xiaomi  al om hulp gevraagd maar beiden kunnen niet helpen. Wie kan me wel helpen?

 

Groet

Chuck

@Chuckoltjoe Welkom op het forum. 

Wat lastig dat je geen melding krijgt van een wisselgesprek. 

Eerder werkte het dus wel. Zou het kunnen dat de telefoon wellicht een update heeft gehad? 

Online heb ik wel gevonden hoe je het wisselgesprek kunt aanzetten op de Poco F3.


Hey Rutger ,

Dit is niet het geval helaas. En wisselgesprek stata aan op de telefoon 

Groet arjan

 

 

 


@Chuckoltjoe Vreemd dat het dan niet werkt. 

Ik zou toch graag nog eens willen controleren of alles aan onze kant dan ook juist staat. 

Zou je daarom je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt? 

Dan kan ik je gegevens er bij pakken! 


Hey Rutger. 

Net gedaan 

Gister wel achtergekomen dat als ik aan bellen ben wel iemand anders kan bellen. Maar niet gebeld kan worden. Ook zoiets raars

 

 

 


@Chuckoltjoe Bedankt voor het invullen van je profiel. 

Ik heb het voor je gecontroleerd en op het netwerk staat wel alles zoals het zou moeten staan. 

Heb je een mogelijkheid de simkaart te testen in een ander toestel, en te controleren of het dan wel lukt om een wisselgesprek te ontvangen?


Hey Rutger. 

Heb het geprobeerd via de simkaart in een ander toestel. Maar ook daar doet hij het niet. Dus zou het aan de simkaart kunnen liggen?


@Chuckoltjoe Bedankt voor het testen in het andere toestel. 

Ik heb wisselgesprek op het netwerk uitgezet en weer aangezet. Heb je een mogelijkheid om nog eens te testen? 


Hey Rutger. 

Ook na reset werkt het nog niet. Helaas. Dus weet niet wat er nog meer gedaan kan worden. Jij nog ideeën? 

Wordt nog steeds gelijk naar voicemail gestuurd. Heel vreemd . 

Kunnen we anders even bellen. Is iets makkelijker dan iedere keer te berichten


@Chuckoltjoe Ik heb een bericht doorgezet naar mijn collega's van de mobiele technische dienst. 

Zij gaan hier naar kijken en koppelen dit ook naar je terug! 


@Chuckoltjoe Ik zie dat de mobiele technische dienst het probleem heeft opgelost. 

En dat je nu gebruik kunt maken van wisselgesprekken. 

Mochten we in de toekomst nog iets voor je kunnen doen hoor ik het graag! 


Hey Rutger. Is inmiddels opgelost indd. Dank je wel .

En mocht het weer gebeuren weet ik jullie te vindenn