Skip to main content
Antwoord

Wisselgesprek werkt niet op iPhone 14

• October 28, 2025
  • 1 reactie
  • 16 keer bekeken

Hi,

Ondanks dat de wisselgesprekoptie is aangezet, worden inkomende bellers direct opgehangen (en dus niet de mogelijkheid om van gesprek te wisselen)

Op zoek naar hulp eo ideeen

bedanktt

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@Weasly en welkom bij de KPN Community! Ai, niet handig dat meteen opgehangen wordt dus ik denk met je mee. 

Als ik op de site van Apple kijk dan geven zij over het instellen van een wisselgesprek op de iPhone het volgende aan: 

1. Ga naar de Instellingen-app  op je iPhone.

2. Tik op 'Apps' en tik vervolgens op 'Telefoon'.

3. Tik op 'Wisselgesprek' en schakel vervolgens 'Wisselgesprek' in.

Als je met een gesprek bezig bent terwijl de wisselgesprekfunctie is uitgeschakeld, worden inkomende gesprekken rechtstreeks naar je voicemail doorgestuurd.

Op modellen met een dubbele simkaart werkt wisselgesprek alleen voor inkomende gesprekken op dezelfde lijn, tenzij voor de andere lijn 'Bellen via wifi' is ingeschakeld en er een dataverbinding beschikbaar is. Zie Mobiele voorzieningen configureren op de iPhone.

Helpt het hiermee om het aan de praat te krijgen? Zo niet, dan raad ik je aan om een belafspraak met ons te maken. 
Mijn collega kan dan alle instellingen met je nalopen en kijken of bij ons ook alles goed staat. 

Hopelijk werkt het dan snel weer! Laat je weten of het gelukt is? 🙂

1 reactie

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 30, 2025

Hi ​@Weasly en welkom bij de KPN Community! Ai, niet handig dat meteen opgehangen wordt dus ik denk met je mee. 

Als ik op de site van Apple kijk dan geven zij over het instellen van een wisselgesprek op de iPhone het volgende aan: 

1. Ga naar de Instellingen-app  op je iPhone.

2. Tik op 'Apps' en tik vervolgens op 'Telefoon'.

3. Tik op 'Wisselgesprek' en schakel vervolgens 'Wisselgesprek' in.

Als je met een gesprek bezig bent terwijl de wisselgesprekfunctie is uitgeschakeld, worden inkomende gesprekken rechtstreeks naar je voicemail doorgestuurd.

Op modellen met een dubbele simkaart werkt wisselgesprek alleen voor inkomende gesprekken op dezelfde lijn, tenzij voor de andere lijn 'Bellen via wifi' is ingeschakeld en er een dataverbinding beschikbaar is. Zie Mobiele voorzieningen configureren op de iPhone.

Helpt het hiermee om het aan de praat te krijgen? Zo niet, dan raad ik je aan om een belafspraak met ons te maken. 
Mijn collega kan dan alle instellingen met je nalopen en kijken of bij ons ook alles goed staat. 

Hopelijk werkt het dan snel weer! Laat je weten of het gelukt is? 🙂