Skip to main content

Hallo,

Ik heb een Nokia 8.1 met Android 11. Sinds dat ik ben overgegaan van T-mobile naar KPN werkt het wisselgesprek niet meer. De beller krijgt direct mijn voicemail en ik krijg geen inkomend gesprek. 

Ik heb naar KPN1 gebeld en die hebben de instellingen vanuit afstand geblokkeerd en vrijgegeven. Dit heeft niet geholpen. 

In de instellingen op de telefoon staat wisselgesprek aan. Ook met de shortcut *43# zegt de telefoon dat wisselgesprek aan staat, maar toch werkt het niet. Ik heb geen instelling: “Bellen via WiFi”

Wat kan hier aan gedaan worden? 

 

 

 

Ter info

  • Toestel diverse keren herstart
  • Netwerk type staat op 4G
  • Diverse keren #43# gevolgd door *43#. Ik krijg de melding dat wisselgesprek aan staat
  • Logisch dat optie: Wisselgesprek ook aan staat onder bij Telefoon->Instellingen->Gespreksaccounts->Instellingen KPN->Aanvullende instellingen->Wisselgesprek 
  • Niet storen is uitgeschakeld
  • Via *#43# krijg ik het volgende antwoord: Wisselgesprek Service is ingeschakeld voor: Spraak

Je zegt dat je naar KPN1 hebt gebeld. Is het een zakelijk abonnement?

Dit is namelijk het forum voor consumenten.

Dat voor zakelijk / KPN EEN vind je hier: http://zakelijkforum.kpn.com .

Telefoonnummer (groot)zakelijk: 0800-0403


Hoi @KPN36 en welkom op het forum! Na de tip van PeterG zie ik geen reactie meer van je, dus ik hoop dat je bij mijn zakelijke collega's verder geholpen bent. Mocht het toch een privé abonnement zijn, laat het hier dan gerust weten!