Skip to main content

Ik woon nu sinds een jaar in Frankrijk en wens mijn Nederlandse rekening nummer op te zeggen. Accepteruen jullie ook een alternatieve betalingswijze? Bv Franse IBAN of credit card? Of moet ik creatief worden en mijn moeder vragen haar rekening nummer te gebruiken? Of dien ik op te zeggen?

 

Met vriendelijke groeten,

Marc

Hoi @MStrik. Welkom op ons forum. 

Met een Frans IBAN kun je ook betalen voor je abonnement. Je kunt dit wijzigen via Mijn KPN. Ik begrijp echter dat je inmiddels in Frankrijk woont. Om je abonnement te kunnen blijven gebruiken, dien je wel een duurzame band te hebben met Nederland. Bijvoorbeeld als je werkt in Nederland of een opleiding volgt. Op basis van jouw dataverbruik kunnen we dat af en toe controleren en dan kan het zijn dat we vragen om meer informatie. Meer daarover kun je lezen in onze algemene voorwaarden. Mocht je nog vragen hebben, laat het dan gerust weten! 


Er is ook een speciale pagina Band met Nederland op de KPN website.


Dank voor uw antwoord Danny, Echter wanneer ik mijn Franse IBAN invoer via Mijn KPB, staat er: “Dit is geen geldig Nederlands IBAN”


Dat is merkwaardig. Ik kan echter via het forum jouw rekeningnummer niet voor je aanpassen. Daar is namelijk direct contact voor nodig. Je kunt daarom het beste even bellen naar 0800 0402, of je kunt een chat starten via www.kpn.com/service. Kies daar voor mobiel en klik dan op: ‘Ik heb een andere vraag of wil graag contact’. Onderaan de pagina vind je dan een chatknop. Dan kunnen we je via die weg verder helpen!