Skip to main content

door fout van de afdeling finance wordt ik geblokkeerd en je kan KPN niet mailen

Vul op je forum profiel je postcode, huisnummer en klantnummer in dan ziet webcare kpn wie je bent  


Oke heb ik gedaan

 


@Marja.de bel dan KPN via 0800 0402 en vraag naar de afdeling “Collections”. Dat is de snelste weg, hier op het forum kan een reactie van een KPN medewerker door de drukte dagen duren.


Omdat ik van verschillende personen in verschillende telefoongesprekken met klem te horen kreeg dat ik de betaalverzoeken moest negeren omdat het met de factuur 1158655285 verrekend zou worden en ik alleen de afkoopsom van de telefoon € 95.16 moest betalen. Dan zou op deze factuur tegen de € 112.50 tegen geboekt worden.

De € 95.16 is betaald maar de factuur staat nog steeds als onbetaald en de € 112.50 wordt verrekend met een nieuwe factuur. Dit klopt voor geen meter…

En nu wordt mijn kleindochter morgen geblokkeerd omdat KPN fouten maakt.

Zo moeilijk is het toch niet om een bedrag van een factuur tegen mekaar weg te boeken. Ik weet niet hoe jullie boekhouden maar ik heb geleerd dat je een creditnota moet tegenboeken op de desbetreffende factuur.


ja die heb ik dus al gebeld vandaag en ze houden star vast dat ik verkeerd geinformeerd ben


en dus betalen moet

 


Ik wordt er gewoon uitgegooid bij 0800 0402

 


Hi @Marja.de, wat jammer dat het allemaal zo moeizaam en frustrerend is verlopen met de facturen én de klantenservice :slight_frown:

Ik weet niet hoe jullie boekhouden maar ik heb geleerd dat je een creditnota moet tegenboeken op de desbetreffende factuur.

Dit is bij ons helaas niet mogelijk, als een factuur eenmaal gepubliceerd is, valt hij niet meer te wijzigen. Verrekeningen vinden dan ook altijd plaats op de eerstvolgende factuur die gepubliceerd gaat worden. Als het je anders uitgelegd is snap ik dat je in de veronderstelling was dat het allemaal goed zou komen zonder dat je daar zelf nog een keer werk van zou hebben, excuus voor de blijkbaar onduidelijke communicatie vanuit een aantal van mijn collega's.

Is het inmiddels wel goed opgepakt? Zo nee, zou je dan ook nog het mobiele nummer waar het om gaat en de laatste 3 cijfers van je IBAN in het opmerkingsveld van je profiel willen zetten en even een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kan ik met je meekijken!


Hi Sorry dat ik zo laat reageer maar ik heb inmiddels weer contact gehad en het is nu beter verklaard en straks in januari verder opgelost.

MdB


Ah, heel fijn dat het toch opgelost gaat worden, bedankt dat je het nog even laat weten!


Ik weet niet hoe het zit met de betaalafdeling maar je hebt één groot bordeel.Ik heb alle rekeningen betaald die ik zelf heb betaald...ik heb al met klantservice gesproken...een week geleden had ik een slot en alles was opgeruimd... Ik had nog internet.Na een week kreeg ik weer een slot en informatie die niet betaald werd..Mensen dom maken of ben je zo'n gemeen varken?Dat blokade is gewon direct gedan.Jou colegas weet goed en precies dat betaald is..Belen ook uitgegoid.Ik zal ook dat julie verekenen dat vanaf begin contract pas na een maand krijg ik internet verbiding dus een maand zonder intenet maar julie stuuren toch factuur voor nothing