Skip to main content

Ook ik word meerdere keren per maand door vaak 033 nummers gebeld met dezelfde boodschap. Blokkeren helpt niet, want ze bellen een week later weer met een ander nummer met dezelfde boodschap.
Je kan niet opnemen, want dan wordt de verbinding verbroken, bel je terug dan is het altijd de acquisitie van KPN.
KPN, doe hier wat aan svp. 
Ik weet dat het niet vanuit jullie komt, maar het is frauduleus wat hier gebeurd. En ze besmeuren jullie goede naam.

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt torigineel topic]

Hoi @Suzanne63, welkom op ons forum!
Bedankt voor je feedback! Geen goede reclame inderdaad.
Ik quote even het antwoord van mijn collega hierover:

Hallo​​​​​​, welkom op het KPN forum voor consumenten! Wat vervelend dat je regelmatig gebeld wordt en dat de telefoon er dan ook direct weer opgegooid wordt. Het nummer dat jij geeft, staat niet in onze lijst van veelgebruikte telefoonnummers. Het lijkt er dus niet op dat KPN zelf belt, maar dat er een partij namens KPN belt. Het enige wat ik je kan aanraden, is om een beroep te doen op jouw ‘Recht van Bezwaar’ (vroeger heette dat ‘Recht van Verzet’). De bellende organisatie is dan verplicht jouw gegevens uit de eigen bellijsten te verwijderen en mag je daarna niet meer bellen. Dit recht kun je alleen inzetten per organisatie en niet in één keer voor alle organisaties die aan telemarketing doen, helaas.

Â