Skip to main content

Mijn sim kaart wordt vandaag omgezet naar kpn. Nu heb ik een melding 1 sim niet geregistreerd. Ik kan ook nog steeds niet bellen. Hoop dat het snel opgelost wordt.

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Hallo @Inlo, welkom! Je stapt over van een andere provider naar KPN? Dan zetten wij jou inderdaad om zodra de simkaart van de andere provider niet meer werkt. Kan je daar nog mee bellen? Mocht dat niet meer zo zijn, zet je toestel dan even uit en weer aan. Mocht het dan nog niet werken, kan je het beste even contact opnemen met mijn collega's via 0800-0402. Zij kunnen meteen met je mee kijken. Hier op het forum word je veelal geholpen door andere klanten: onze community. Het kan dus even duren voordat je een reactie van ons krijgt. Maar we kijken natuurlijk graag mee, vul in dat geval je forumprofiel aan met je 06-nummer, klantnummer, adres en je simkaartnummer en laat hier even weten dat je dat gedaan hebt. 


Gelukkig het werkt weer. Gisteren mocht ik de tel.niet uitzetten, volgens jullie melding die ik over het omzetten kreeg. Na het omzetten zou dit vanzelf gebeuren vandaar dat ik hem niet durfde uit te zetten.

 

Gr. Inlo