Skip to main content

Wordt de korting van KPN compleet op het mobiel abonnement meegenomen bij contractovername?

Ik heb nu dit abonnement, met einddatum 10-07-2021:

  • KPN 2 GB en 150 min bellen/sms                    €23.84
  • Korting zolang je abonnement loopt              - €5.18
  • KPN Compleet - 5 euro Mobiel Korting          - €5.00

    Totaal:                                                                       €13.66

Hallo @Houtenhier 

 

Volgens deze pagina i.i.g. de Korting zolang je abonnement loopt: https://www.kpn.com/service/administratie/wijzigen/contract-overnemen.htm

De KPN Compleet korting is afhankelijk van het abonnement van de overnemer.

 

Daar staat onder

Meer informatie over: Contractovername

 

Contactovername en KPN Compleet

Als het factuuradres wijzigt van de huidige contractant, dan vervalt KPN Compleet. De nieuwe contractant kan zich dan weer aanmelden voor KPN Compleet.

 

Kunnen contract kortingen worden meegenomen?

Ja, het contract wordt overgenomen met eventuele kortingen.
 
 
Reactie aangepast wat betreft KPN Compleet Korting, met dank aan @Chrizziey 

Hallo @Houtenhier,

Alleen als het abonnement op het zelfde adres blijft staan. Als diegene op een ander adres woont waar deze geen internet van KPN afneemt, komt deze korting te vervallen.


Hallo @Houtenhier,

Alleen als het abonnement op het zelfde adres blijft staan. Als diegene op een ander adres woont waar deze geen internet van KPN afneemt, komt deze korting te vervallen.

Dat zal dan alleen de KPN Compleet korting zijn die in dat geval vervalt en niet de Korting zolang het abonnement loopt?


Dat zal dan alleen de KPN Compleet korting zijn die in dat geval vervalt?

Ja, maar dat was de vraag toch ook? 😉

Wordt de korting van KPN compleet op het mobiel abonnement meegenomen bij contractovername?


Ja, inderdaad, zag ik later ook 😀

Zou dan iets duidelijker vermeld moeten staan op die pagina waar ik naar verwijs.


Zou dan iets duidelijker vermeld moeten staan op die pagina waar ik naar verwijs.

Die andere korting neem je sowieso mee bij contractovername. Die compleet korting alleen als hetzelfde adres aangemeld blijft of als de nieuwe abonnementshouder ook internet combineert met mobiel bij KPN. 


Zou dan iets duidelijker vermeld moeten staan op die pagina waar ik naar verwijs.

Die andere korting neem je sowieso mee bij contractovername. Die compleet korting alleen als hetzelfde adres aangemeld blijft of als de nieuwe abonnementshouder ook internet combineert met mobiel bij KPN. 

Ik heb ook niet goed gekeken, staat er zelfs bij op dezelfde pagina onder:

Contactovername en KPN Compleet

Als het factuuradres wijzigt van de huidige contractant, dan vervalt KPN Compleet. De nieuwe contractant kan zich dan weer aanmelden voor KPN Compleet.
 
1ste post aangepast.

"Compleet" is geen abonnement en maakt ook geen onderdeel uit van het abonnement. Het is een los staand iets. Een voordelenpakket wat een klant krijgt als hij of zij aan de voorwaarden voldoet. Dus als de nieuwe contractant aan de voorwaarden voldoet, dan krijgt hij of zij de Compleet voordelen. Anders niet.

De "Korting zolang je abonnement loopt" heeft niets met Compleet te maken.  Dit is wel onderdeel van het abonnement. En dat zal de nieuwe contractant dus ook krijgen.


Zou dan iets duidelijker vermeld moeten staan op die pagina waar ik naar verwijs.

Die andere korting neem je sowieso mee bij contractovername. Die compleet korting alleen als hetzelfde adres aangemeld blijft of als de nieuwe abonnementshouder ook internet combineert met mobiel bij KPN. 

Wat als de nieuwe abonnementhouder op een ander adres woont wel al internet en tv heeft van KPN (sinds augustus 2021, Hussel 200 MB/s), maar dit nu nog niet combineert met mobiel? Kan de 5 euro compleet korting dan worden overgezet, of krijgen we dan de €2,50 hussel korting?


Zou dan iets duidelijker vermeld moeten staan op die pagina waar ik naar verwijs.

Die andere korting neem je sowieso mee bij contractovername. Die compleet korting alleen als hetzelfde adres aangemeld blijft of als de nieuwe abonnementshouder ook internet combineert met mobiel bij KPN. 

Wat als de nieuwe abonnementhouder op een ander adres woont wel al internet en tv heeft van KPN (sinds augustus 2021, Hussel 200 MB/s), maar dit nu nog niet combineert met mobiel? Kan de 5 euro compleet korting dan worden overgezet

De nieuwe contractant kan dan ook 5 euro compleet korting krijgen. Maar er is geen sprake van "overzetten". De nieuwe contractant moet in MijnKPN het abonnement koppelen. Dan gaat de Compleet korting in.

of krijgen we dan de €2,50 hussel korting?

Nee.