Skip to main content

Hallo,

vorige week mijn abo verlengd met een xiaomi 11t pro erbij dit omdat ik het een goede actie vond van de gratis tv erbij, echter nog steeds geen aankoopbon gehad van de telefoon, deze heb je nodig om de tv aan te vragen.

Straks lopen we de tv mis want op= op staat er op de site. Waar kan ik die aankoopnota opvragen?

 

vriendelijke groet,

 

Lian

Je hebt een SMS gehad als het goed is Meg een link waar je naar de bestelling kon volgen. Daar vind je ook de aankoopbon.


Nee geen sms gehad…. Alleen dan dat mijn data 75% verbruikt is. Heb mijn abonnement plus nieuwe telefoon in de kpn winkel in apeldoorn verlengd dus telefoon gelijk meegenomen.


Hallo @eric_1969, welkom. 

Je kan een vervangend aankoop bewijs aanvragen. Dit vraag je het makkelijkste aan door contact op te nemen met mijn collega's van de telefonische klantenservice via 0800-0402. Mocht je hier niet uit komen, dan hoor ik het graag en help ik je verder. 


Ik denk dat het gelukt is, had een email gehad alleen op de aankoopbon staat dat er nog niks betaald is, maar bij de eerstvolgende abonnementskosten de telefoon verekend wordt…. Dank voor de hulp in ieder geval


Wou nog even vermelden dat het gelukt is!

 


Fijn om te horen @eric_1969


Binnen! Sneller dan gedacht!😃