Skip to main content

Onlangs ontving ik van KPN een gratis internetkaart die ik outside kan gebruiken, of extra in mobiel of te gebruiken met een Huawei (dacht deze, of vergelijkbare: E3372h-320 4G) dongel.

Vorig jaar, ontvingen wij deze dongel bij ons XS4ALL 3-in-1 abonnement  met ook dus een internetkaart maar nog ongebruikt.

Helaas kreeg ik, doordat ik belde met de klantenservice, te horen dat deze niet meer gratis verstrekt worden. Klopt dit, en/of, kan ik via iemand anders hier aan komen (liefst ook ivm ons abonnement gratis) 

Hoi @Frank.1969 . Welke helpdesk heb jij gebeld? XS4All of KPN?

Vanuit KPN weet ik dat we dit niet aanbieden maar jij bent nog wel steeds XS4All klant dus ik zou dan nog eens navragen bij de helpdesk. (ik vrees trouwens dat het geen optie meer is)

Bel ons: 020 398 76 66

Klantenservice

Voor antwoord op uw vragen over onze diensten, abonnementen, facturen, enzovoort.

Werkdagen 8.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur

Technische ondersteuning

Voor technische hulp bij uw internetverbinding, wachtwoord of website.

Dagelijks 8.00 - 22.00 uur


Hoi @Frank.1969 . Welke helpdesk heb jij gebeld? XS4All of KPN?

Vanuit KPN weet ik dat we dit niet aanbieden maar jij bent nog wel steeds XS4All klant dus ik zou dan nog eens navragen bij de helpdesk. (ik vrees trouwens dat het geen optie meer is)

Bel ons: 020 398 76 66

Klantenservice

Voor antwoord op uw vragen over onze diensten, abonnementen, facturen, enzovoort.

Werkdagen 8.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur

Technische ondersteuning

Voor technische hulp bij uw internetverbinding, wachtwoord of website.

Dagelijks 8.00 - 22.00 uur

Hallo Erwin, ik heb zowel de HD van XS4ALL als KPN gebeld. Geen van beiden kunnen mij helpen helaas. Om nu tussen de € 70 en € 80 een nieuwe Dongle neer te leggen vind ik veel geld. Mocht er ergens nog iemand, ook op diverse computerfora, nog wat hebben liggen, 2e hands en dat werkt, vind ik prima.