Skip to main content

ik heb een zakelijk telefoon abonnement (op mijn eigen bedrijf) en wil dat omzetten naar een prive abonnement (voor mezelf, maar met een ander adres). Hoe doe ik dat?

Ps. zou veel handiger zijn als ik gewoon een vraag kon stellen aan KPN per email ipv dit of in een belbatterij 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

U kunt ook chatten met kpn


https://www.kpn.com/service/administratie/wijzigen/mobiel/contract-overnemen.htm


lol:

“Voor een zakelijke contractovername helpen we je graag telefonisch verder. Bel onze Klantenservice op 0800-0403.”

zucht...dat gaat me weer een hoop tijd kosten…..


Dit is wel een telefoonnummer dat niet door de gewone consument gebeld zal worden. Deze wachttijd is misschien wat korter.


lol:

“Voor een zakelijke contractovername helpen we je graag telefonisch verder. Bel onze Klantenservice op 0800-0403.”

zucht...dat gaat me weer een hoop tijd kosten…..

@Wouter2020

Er is ook een alternatief: Het zakelijk forum. 

Bij KPN houden ze ook van helderheid en gemak. De zakelijke klanten hebben andere behoeftes en interesses dan de privé gebruikers. Daarom hebben ze voor ondernemend Nederland een eigen forum: Zakelijk KPN Forum. Hier kunnen ZZP-ers en MKB-ers hun ei kwijt. 
 
Bellen naar 0800-0403 kan natuurlijk ook. 


LOL, fijn dat jullie zulke fans zijn van KPN. Even wat feedback: Uiteindelijk heeft het me een 1 uur gekost. 4x gebeld met 4 medewerkers die elkaar tegenspreken. Website op 3 plekken geprobeerd, maar die gaf ook inconsistente informatie, als ie uberhaupt werkte en er niet uitklapte. Nou ja het is gelukt….hoop ik dan maar.


Reageer