Skip to main content

Ik heb op 11 januari j.l. een brief gestuurd naar KPN om een mobiel nummer stop te zetten en dit nummer staat nog steeds actief.   We zijn een zakelijke klant, hebben 3 mobiele nummers van medewerkers, waarvan er dus 1 mobiel nummer moet stopgezet worden.   Ik kan dit zelf niet online doen via de KPN app.   Wie kan mij aub helpen?

 

Hiervoor kunt u het beste bellen met KPN, daarnaast is dit het consumentenforum, als u via het KPN forum een antwoord wilt kunt u deze vraag het beste stellen op het zakelijke forum van KPN.


@Maurice85 dat heb ik allemaal al gedaan, toen hebben ze aan de telefoongezegd dat ik een brief moest sturen, getekend door de ‘gemachtigde’, dat heb ik ook gedaan, en toch gebeurd er niks!   Ik heb een belgisch mobiel nummer want ik werk vanuit het belgische moederbedrijf en ze kunnen me dus van KPN zelf niet opbellen in Belgiê… Triestig hoor, dat je gewoonweg NIET geholpen wordt.   Het abonnement staat op naam van de medewerker die vertrokken is bij ons bedrijf….en dan zit je klem.  Als office manager word ik verondersteld dit te regelen, maar het lukt gewoonweg niet.

 

 


Beste @Carla Praet, welkom! Wat rot dit zeg! Het klopt helemaal wat Maurice zegt: ik kan zakelijke abonnementen niet inzien en je dus ook niet verder helpen. Je kunt je vraag wel nogmaals stellen op ons zakelijke forum. Mijn collega's helpen je graag verder!


Ai, en KPN bellen v.u. België kan ook al niet. Het nummer 0800-0403 (zakelijk) werkt niet v.u. het buitenland. Hoewel je +31800-0403 kunt proberen.

Je zit hier op het consumentenforum. Die kunnen als het groot- of klein-zakelijk is, ook niks voor je doen.

KPN Zakelijk:

0800-0403 (NL nummer, Kleinzakelijk en MKB)

0800-1573 (NL nummer, Grootzakelijk, pincode om verder te komen noodzakelijk)

forum: zakelijkforum.kpn.com

https://www.kpn.com/zakelijk/service/contact.htm

Dat het nummer op naam staat van iemand die er niet meer is helpt inderdaad ook niet.