Skip to main content

De afgelopen weken een paar dagen gespendeerd om mijn zakelijke nummer (mobiel) te laten overzetten. Dat was geen enkel probleem, maar intussen heeft het me al dagen gekost. Er kwam vanmorgen een SMS dat het overgezet zou worden. Hoera!

Jammer niet gelukt en dan moet je eens proberen een mens aan te lijn te krijgen. Het bandje verteld je dat er teveel mensen bellen………..Hoe zou dat komen?

Uiteindelijk kom ik in de wachtrij voor de chat: 85 wachtenden voor u……

Ik krijg een chat met Anthony. Die wil me op enig moment doorverbinden met “zakelijk” en ik raak in paniek want dat traject heef me al een paar dagen gekost. Ik probeer dat uit te leggen, maar hij heeft me uit de chat gegooid.

Opnieuw dezelfde cyclus en u 68 wachtenden. De count down teller blijft hangen bij 38 en blijft een meer dan een half uur onbeweeglijk. Sabotage?

Hoe spendeer je je vrije dagen………

Probeer een KPN medewerker te spreken :rage:

Oja, ik vergat (hier) te melden dat de informatie op “Mijn KPN” klopt.

Het juiste telefoonnummer, maar ik kan niet gebeld worden of zelf bellen met het juiste nummer. 

admin: eigen topic aangemaakt

 

 

Hoe spendeer je je vrije dagen………

Al eens nagedacht over de vrije dagen van de KPN medewerkers? Die hebben ook vrije dagen hoor. In de kerstvakantie naar bedrijven bellen is gewoon flut. Enerzijds omdat er nog een paar 100 andere klanten hetzelfde doen. En anderzijds omdat er daar bij de klantenservice ook vast wat minder mensen aanwezig zijn.


Beste Nick83, ik ben hier sinds begin november mee bezig.

Deze datum is door de KPN begin december, aangegeven.

Ik begrijp je opmerking, maar die is in dit geval toch echt misplaatst.

Omdat ik hiervoor bang was, heb ik aangegeven dat ik het vroeger wilde (al koste mij dat extra geld), maar dat werd afgedaan met: “Mijnheer, het is zo eenvoudig dat levert echt geen problemen op” 

 


Hallo @HenkRas, welkom op het forum! Jammer te horen dat het zo moeizaam gaat met de overzetting. Werkt het inmiddels, of kun je nog steeds niet bellen/gebeld worden? Als het nog steeds niet werkt, vul dan je forumprofiel in en reageer hier weer. Dan kijk ik dit voor je na.