Skip to main content

Ik heb een Vodafone nummer, zakelijk via werkgever. Dat gaat eindigen eind aug wegens uitdiensttreding.

Dat nummer wil ik graag porteren naar KPN en behouden. Aan de kant van Vodafone en werkgever is dat geen probleem, dat weet ik al. Tot dusver standaard issue en zou moeten lukken.

Nu komt 't: ik heb een bestaand contract voor een mobiele telefoon + abonnement bij KPN voor een ander (prive) nummer. Daarvan gebruik ik alleen het toestel (met die Vodafone SIM kaart).

Wat ik wil: het Vodafone nummer porteren naar KPN, het prive KPN nummer elimineren en vervangen door dat Vodafone nummer en dan dat Vodafone nummer voortaan gebruik laten maken van het beltegoed van mijn prive KPN abonnement (zolang dat nog loopt)

Kan dit?

Hallo @janhengeveld, wat jij wil is zeker mogelijk. Op een lopend abonnement is een nummer van een andere provider te zetten. We porteren dan het nummer van Vodafone over naar jouw lopende abonnement. Je kunt dit gemakkelijk regelen via de klantenservice. een medewerker maakt dan het verzoek tot overname direct voor je aan.Â