Skip to main content

Goedemorgen,

Sinds een aantal dagen (begin van de week) hebben wij zeer slecht netwerk in onze woonplaats Kamperland.

Meerdere keren per dag alleen noodoproepen, anders 1 streepje netwerk. En H netwerk ipv 4G.

Een aantal maanden terug hebben wij dit ook gehad en toen lag het aan een zendmast.

 

Aangezien wij 4 telefoons in ons gezin hebben met KPN netwerk is dit zeer frustrerend aangezien er niet gebeld kan worden en geen gebruik gemaakt kan worden van 4g buitenshuis. 

Kan dit nagekeken worden en zo spoedig mogelijk worden opgelost? 

Met vriendelijke groet,

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.

 

 

1


Dag @RNT. Van harte welkom hier. Wat lastig dat je bereik zo sterk is verminderd sinds begin deze week. Als ik het goed begrijp speelt dit probleem zowel binnenshuis als buitenshuis en op meerdere telefoons. Klopt dat? Heb je de pagina om problemen met mobiel bellen op te lossen al gecheckt voor storingen? Ik controleer dit ook graag voor je, maar hier heb ik iets meer informatie voor nodig. Zou je je profiel aan kunnen vullen met je postcode/huisnummer, 06-nummer(s) en de naam van de contracthouder? Geef me een seintje als je dit hebt gedaan. Dan duik ik erin voor je.


Er loopt hier al een ander topic over het bereik in Kamperland. Er is een zendmast stuk.
Je kunt wel goed bellen en gebeld worden via VoWifi. Dan heb je thuis goed bereik en overal waar je aangemeld bent op wifi.

Heb je H of H+ ?

Het probleem met de mast in Kamperland is bekend. Reparatie schijnt nogal wat voeten in de aarde te hebben.

https://forum.kpn.com/mobiele-abonnementen-15/slecht-mobiel-bereik-in-kamperland-zeeland-501379


Bedankt voor je waardevolle aanvulling, @PeterG:thumbsup_tone2:

Er lijkt iets mis te zijn in de zendmast. Hiervoor is een incident aangemaakt door de Technische Dienst. Er wordt hard gewerkt aan een oplossing. Ik raad je aan om dit topic in de gaten te houden voor updates. Ik peil af en toe ook nog wel even bij @Thomas of hij al meer heeft gehoord. :slight_smile:  In de tussentijd raad ik je aan om de tip van @PeterG te proberen (om VoWifi te gebruiken). 


Hallo @RNT. Ik begrijp van mijn collega dat er een breuk in de glasvezelkabel was geconstateerd door het technisch team en er laswerkzaamheden zijn verricht, waarna de storing zou moeten zijn verholpen. Heb je inmiddels weer goed bereik in je woonplaats?


@Natasja@PeterG  inmiddels is het opgelost en kunnen wij allemaal weer bellen. Inderdaad konden wij bellen met WIFI. Bedankt!


Dat is goed nieuws, @RNT. Fijn dat je weer bereik hebt! :thumbsup_tone2:


Reageer