Skip to main content

Zeer beperkt netwerkbereik, terwijl er geen storingen zijn en volgens kaart 5G in gebied beschikbaar zou moeten zijn. 90 procent van de tijd geeft telefoon alleen aan dat noodoproep beschikbaar is. 

Alle stappen doorlopen. Netwerk handmatig selecteren ( geeft dan vaak aan dat sim niet kan registeren op KPN netwerk en/of netwerk niet beschikbaar is). 

Simkaart vervangen, maar probleem blijft hetzelfde. 

Zou het dan aan telefoon liggen ( samsung 21FE, 2 jaar oud). Ik vind het vreemd dat ik soms dus wel "gewoon" bereik heb. Probleem speelt nu 2 maanden. 

Nu steeds enkel internet en bellen via WiFi.

Wat zou ik nog kunnen proberen? 

Heb je de netwerkinstellingen van je mobiel al eens een reset gegeven @Linseyb ?

Dat helpt ook vaak.

Dan worden de mobiele, wifi- en Bluetooth-instellingen naar hun oorspronkelijke fabrieksinstellingen teruggezet en begin je weer met een schone lei.

 


Hoi @Linseyb. Wat vervelend dat het bereik slecht is op jouw Samsung s21. Ik zie dat JanD hierboven al een goede mogelijke oplossing geeft, heb je dat al geprobeerd? Als dit het probleem niet verhelpt kan je altijd nog contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402) hiervoor. 


Reageer