Skip to main content

Toch waar weer geopend. Het werkt nog steeds niet KPN, laten we het topic lekker sluiten dan is het probleem ook opgelost zeker.

Wie heeft er nog steeds problemen met het internet??

Hoi ​@mdv53. Ik zie dat je eerder een aantal reactie hebt geplaatst in het topic met dezelfde naam. Jammer dat je nog steeds problemen hebt met je iPhone 12. Alleen het is dan wel zaak dat je een ticket laat aanmaken bij onze Technische Dienst, zodat ze kunnen onderzoeken wat er nog bij jou speelt. Heb je dit al gedaan? Dit gaat niet via de Community, maar kun je doen via onze klantenservice. Het makkelijkste gaat dit via een terugbelafspraak op een moment dat jou dat uitkomt!

Hoi ​@mdv53. Ik zie dat je eerder een aantal reactie hebt geplaatst in het topic met dezelfde naam. Jammer dat je nog steeds problemen hebt met je iPhone 12. Alleen het is dan wel zaak dat je een ticket laat aanmaken bij onze Technische Dienst, zodat ze kunnen onderzoeken wat er nog bij jou speelt. Heb je dit al gedaan? Dit gaat niet via de Community, maar kun je doen via onze klantenservice. Het makkelijkste gaat dit via een terugbelafspraak op een moment dat jou dat uitkomt!

Ik heb al 15 tickets aangemaakt maar naar maanden wachten heeft de technische dienst gebeld. Inmiddels ook al weer 2 maanden geleden. Echt snel gaat het zeer zeker niet, had veel meer verwacht van KPN. 

Ik zit inmiddels op 2 tickets en 2 klachten en tig belletjes klantenservice. Half juni gemeld en inmiddels 6,5maand verder. Werkelijk nog 0 keer door die hele technische dienst gebeld

Volgens mij bestaat die afdeling helemaal niet 

Idem. Hier ook totaal geen vertrouwen in een oplossing.

Ik heb al 15 tickets aangemaakt maar naar maanden wachten heeft de technische dienst gebeld. Inmiddels ook al weer 2 maanden geleden. Echt snel gaat het zeer zeker niet, had veel meer verwacht van KPN. 

Dat zijn al veel tickets. Als het twee maanden geleden is dat de technische dienst voor het laatst heeft gebeld. ben ik benieuwd of er nu nog wel iets loopt. Wat ik voor je kan doen is controleren of er nog een ticket is en wat de status is. Zou je je profiel willen invullen met je persoonlijke gegevens? Dan kom ik daarna zo snel mogelijk terug met een antwoord. 

Dit geldt ook voor ​@Frk. Voor jou kan ik hetzelfde doen. 

Goedemorgen Arjan, 

Ik heb net weer gebeld met de klantenservice. Deze persoon gaf ook aan dat er al teveel tickets en meldingen waren. Gezien er geen reactie komt of uberhaupt contact wordt oogenomen en het al 6,5maand duurt wordt het geescaleerd en wordt de zogenaamde technische dirnst overgeslagen om te kijken of we tot een oplossing komen. 

Het klinkt als een stapje vooruit maar je snapt na zo lang dat ik sceptisch ben. We gaan het zien. Fijne jaarwisseling

Dat zijn al veel tickets. Als het twee maanden geleden is dat de technische dienst voor het laatst heeft gebeld. ben ik benieuwd of er nu nog wel iets loopt. Wat ik voor je kan doen is controleren of er nog een ticket is en wat de status is. Zou je je profiel willen invullen met je persoonlijke gegevens? Dan kom ik daarna zo snel mogelijk terug met een antwoord. 

Dit geldt ook voor ​@Frk. Voor jou kan ik hetzelfde doen. 

Gegevens zijn ingevuld, ben benieuwd of er nog wat open staat

​@mdv53 Ik zie dat de technische dienst jou in november heeft gebeld. Mijn collega's hebben toen aangegeven dat ze geen problemen op het netwerk zagen en hebben jou om voorbeelden gevraagd. Deze hebben ze niet ontvangen en dus is het ticket gesloten. Als je dit nog verder wil laten onderzoeken, dan is het beste om een nieuw ticket te openen. Het helpt als je hierbij dan meteen voorbeelden kunt aanleveren.

​@Frk Dat klinkt als een positieve ontwikkeling. Hopelijk hoor je snel meer.

​@mdv53 Ik zie dat de technische dienst jou in november heeft gebeld. Mijn collega's hebben toen aangegeven dat ze geen problemen op het netwerk zagen en hebben jou om voorbeelden gevraagd. Deze hebben ze niet ontvangen en dus is het ticket gesloten. Als je dit nog verder wil laten onderzoeken, dan is het beste om een nieuw ticket te openen. Het helpt als je hierbij dan meteen voorbeelden kunt aanleveren.

ik heb 3a4 meldingen naar hun verstuurd, ik wordt zo langzamerhand knettergek van kpn. Wat een waardeloze partij is dit zeg. Sluiten zo je ticket zonder melding hiervan. Hier kan ik heel kwaad om worden. Open maar een nieuw ticket, het is klaar met kpn!!

Reageer