Skip to main content

Sinds een paar weken heb ik een vreselijk slechte verbinding. Geen 4G internet en bellen is bijna onmogelijk omdat de verbinding steeds weg valt.

Ik heb een Samsung, geen IPhone…..

telefoon opnieuw opgestart, geen verbetering
simkaart omgewisseld (heb een duo simkaart in mijn tablet), geen verbetering
zelf een nieuwe telefoon aangeschaft, geen verbetering……..

Krijg je op een andere locatie wel goede verbinding ?


Het is overal slecht. Op sommige plekken wat beter maar overal een stuk slechter dan een week of 2/3 geleden.


Heb je al gekeken of er een storing in je buurt is ? Geen mobiel netwerk of bereik | KPN Welk type Samsung heb je ?


Er zijn geen storingen of onderhoudswerkzaamheden in deze regio gevonden.

Ik had een Samsung A50, nu een Samsung S20 FE 5G


Hier kun je zien of de dekking 4G en 5G voldoende is voor jou Dekkingskaart 4G & 5G voor mobiel bellen en internetten | KPN


Hallo @Petra v. H. 

Je hebt een duo simkaart zeg je. Daarbij mag er maar één simkaart actief zijn op elk moment. Als de tablet helemaal uit staat, heb je dan nog steeds de problemen? Hoe oud zijn de duo-sim’s?


Er zou voldoende dekking moeten zijn.

geen idee hou oud de simkaarten zijn maar het zal zeker niet ouder zijn dan 2 jaar.

voorheen nooit problemen gehad met beide apparaten tegelijk aan. Mobiele data staat uit op de tablet.

tablet net helemaal uit gezet en telefoon opnieuw opgestart.
Ik heb nu wel weer 5G ontvangst maar nog steeds slecht 1 of 2 streepjes op de ontvangstindicatie.


Misschien kunnen ze je in een KPN winkel helpen. 


Hoi @Petra v. H., welkom. 

Als het overal is, dan lijkt het dus wel ergens in de aansluiting te zitten. Verder heb je al veel geprobeerd, maar nog geen vervangende simkaart.

Dat wil ik je nog eens aanraden die aan te vragen. Kan online, maar ook in de winkel. Als het dan nog speelt, dan moeten wij verder gaan kijken.Â