Skip to main content

Sinds een week of 6 zeer traag of geen internet op mijn mobiele telefoon Samsung S10+ maar ook thuis zeer lage sneldheid zie bijlage. het schijn een bekend probleem te zijn van KPN en voor mobiel is er al een coulance regeling beschibaar gesteld zie KPN-klanten hebben al weken last van slechte verbinding: 'Behoorlijk frustrerend'

Maar als de snelheid thuis ook zo traag gaat worden ben ik toch genoodzaakt om te doen overstappen waar ik een leuke aanbieding kan krijgen ik betaal momenteel ruim € 70,= per maand en wat krijg ik er voor terug een lage snelheid.

Hoop dat KPN er wat aan gaan doen want dit is niet de manier ben al jaren klant van KPN.
Ik hoop spoedig van u te mogen horen of in iedere geval welke compensatie of coulance ik zal gaan krijgen voor deze twee problemen zowel mobiel als thuis.

 

Zie ook de bijgevoegde bijlage  voor het bobenstaande probleem

 


Hoi @Meerwillenweten2017. Wat vervelend dat je een trage internetverbinding hebt. Begrijp ik het goed dat je een trage mobiele internetverbinding hebt en daarnaast ook een trage wifi verbinding in huis? Voor een trage mobiele internetverbinding kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice zodat er een ticket kan worden aangemaakt voor verder onderzoek. Het wifi netwerk kan je misschien al zelf verbeteren met de linkjes hieronder. Als dit geen oplossing biedt kan je dit ook aangeven tijdens het gesprek met onze klantenservice. 

 


Reageer