Skip to main content

Vanaf de afgelopen dagen is mijn internet 4g op mijn mobiel S9 zeer traag. Soms helemaal geen verbinding. Heb onbeperkt internet.

 

Zijn er problemen bij KPN of met mijn mobiel?

 

Hoor het graag. Groet Gaby

Hi @GabyMenno, dank je wel voor jouw bericht. Wat vervelend dat het internet zo traag is de laatste dagen. Ik wil graag helpen om uit te zoeken hoe we dit op kunnen lossen! Heb je jouw toestel al eens herstart? Mocht dat het probleem niet verhelpen, is het dan mogelijk om jouw SIM-kaart in een ander toestel te testen? Zo kunnen we een en ander uitsluiten als mogelijke oorzaak. Laat je weten wat jouw bevindingen zijn? Ik hoor het graag van je!


Hallo Ron, bedankt voor jouw bericht. Het uit en weer aanzetten van de telefoon maakte geen verschil. Ben net bij KPN winkel geweest en nieuwe Simkaart ontvangen. En daar genoteerd bij mijn nummer dat we dit uitproberen. Nu afwachten of het beter gaat. 

 

Groet Gaby


Dank je wel voor de update. Heeft de nieuwe SIM-kaart het probleem ook verholpen? Ik hoor het graag van je!


Hallo Ron. Het lijkt er wel op. Alles werkt nu volgens mij zoals het was. Bedankt.


Ik ben blij om te lezen dat het probleem is verholpen door de nieuwe SIM-kaart! Als we nog iets voor je kunnen betekenen, dan weet je ons te vinden. :relaxed:


Reageer