Skip to main content

Mijn vriend en ik hebben beide in dezelfde periode een abonnement van KPN genomen, vanaf een abonnement van Telfort. Hij heeft 5gb en 150 bel/sms en ik 2gb en 150 bel/sms. We betalen beide hetzelfde bedrag per maand. Hoe kan dit? Toen ik het abonnement wilde afsluiten zag ik een ander bedrag staan bij 5gb en 150 bel/sms? Ik wil ook wel de 5gb voor dezelfde prijs...

Wonen jullie beiden op hetzelfde adres en staan jullie abo's ook op dat adres geregistreerd?


Ja


Beste @Belboom 

Allereerst wil ik je vragen om je profiel zoveel mogelijk met relevante gegevens aan te vullen zodat KPN medewerkers jou zo goed mogelijk kunnen helpen. Door drukte op het forum, kan het enkele dagen duren voor een medewerker antwoord kan geven op je vraag. Ondertussen proberen wij als leden van het forum, te kijken of we iets voor je kunnen doen.


Abbonementen en de prijzen hiervan, worden steeds opnieuw aangepast en dat is soms in het voordeel van de klant, maar op andere momenten ook in het nadeel. Daarom is het afsluiten van een abbonement voor 1 jaar (welke dan iets duurder is), soms aantrekkelijker dan een abbonement van 24 maanden.

Komt u in aanmerking voor extra voordelen toevallig?

https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm


Bij dat bedrag zitten misschien ook toestelkosten? Of hebben jullie beide een abonnement zonder toestel afgesloten?


Mijn vriend en ik hebben beide in dezelfde periode een abonnement van KPN genomen, vanaf een abonnement van Telfort. Hij heeft 5gb en 150 bel/sms en ik 2gb en 150 bel/sms. We betalen beide hetzelfde bedrag per maand. Hoe kan dit? Toen ik het abonnement wilde afsluiten zag ik een ander bedrag staan bij 5gb en 150 bel/sms? Ik wil ook wel de 5gb voor dezelfde prijs...

@Belboom 

Als jullie een nieuw abonnement hebben afgesloten volgens de voorwaarden van KPN Hussel, dan zou onderstaande tabel van toepassing moeten zijn:

 

(klik op afbeelding om te vergroten)

Hoeveel betalen jouw vriend en jijzelf nu per maand? 


Hi Belboom, welkom op het forum. 

Dit verbaast mij ook. Ik kijk het graag voor je na. Zou je je profiel willen invullen met de relevante gegevens en beide mobiele nummers? 

Laat maar even weten wanneer je dit hebt gedaan. 

Ik hoor graag van je. 


Belboom, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.Â