Een tijdje geleden kreeg ik tijdens een bestelling via mijn gsm een bericht van (naar later bleek zogenaamd) Lidl.
Alles zag er gewoon heel echt uit.
Het ging om het beantwoorden van een paar quizvragen en dan maakte je kans op een prijs.
Op een gegeven moment vond ik het aantal vragen wel welletjes en ben ik gestopt, gesprek verbroken.
De afgelopen week kreeg ik ineens de factuur van KPN en daar bleek ik voor ruim 15 euro extra kosten te hebben, dit gesprek.
Kan KPN namens mij weigeren dit te betalen zodat ik dit ook niet hoef te betalen.
Het is oplichterij want het was niet van Lidl naar later bleek (vandaag via internet uitgezocht).
Beantwoord
Op zogenaamde quiz van Lidl gereageerd, nu extra kosten op de factuur
Beste antwoord door Maja van KPN
Hi
dommeke schreef:
Volgens mij is dit de plaats om degene die jou bedrogen heeft te melden.
https://www.acm.nl/nl/melden-bij-de-acm
Hier melding van maken is wel het beste dat je kunt doen, je zal er je geld helaas niet mee terugkrijgen, maar kunt met je melding wellicht wek anderen behoeden voor onverwachte kosten! Naast melding maken bij de ACM, wil ik je ook aanraden om dit bij de fraudehelpdesk aan te geven: Fraude melden - Fraudehelpdesk
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.