Skip to main content

Wil graag een.klacht indienen.

Via het nr van mijn zoon die in Mexico op vakantie is een buitenlandbundel a 19,99 euro gekocht, staat het op mijn nummer. Vervolgens omdat ik dacht,ik heb dan toch een fout gemaakt,opnieuw via zijn nr. weer een zelfde bundel gekocht weer op mijn naam!!! Ik heb er niks aan.

Gebeld met kpn, bij uitzondering wordt er 1 bundel verwijderd maar omdat dat dan al een uitzondering is ben ik nu wel 19,99 euro kwijt aan de 2de bundel,waar ik niks aan heb. Ik vind dit belachelijk en onterecht omdat het dus via kpn site niet goed geregeld kan worden.

Toen moest ik van mijn abbo bundel 1gb sturen want dat zou dan volgens kpn medewerker vd buitenlandbundel afgaan,gedaan terwijl ik nog aan de lijn was met de medewerker...nee hoor ging gewoon van mijn abbo bundel af,niks buitenlandbundel. Uiteindelijk kon de kpn medewerker het op mijn zoon zn nr zetten,maar ondertussen wel extra kosten doordat het bij kpn niet goed geregeld is. 

Een medewerker hogerop kan je dus ook niet aan de lijn krijgen.

Ik wil dat de 2de buitenlandbundel ook eraf word gehaald en vergoeding vd gemaakte kosten.

Hoi, over eventuele restitutie zal een moderator (van kpn) hier nog komen. Heel vervelend dat dit gebeurd.

Je zoon kan deze bundel alleen zelf activeren via zijn eigen nummer. Door te sms’en.

Als jij het vanaf jouw telefoon doet, met sms of via app, dan komt het op jouw nummer inderdaad.

Bundel 2000 MB DATA Only: sms VOORDEEL DATA 2000 AAN naar 1266. ( € 19,99 )

Een bundel met ook bellen kan ook (maar met alleen data kan ie via Whatsapp bellen 😉)

Er zijn er 2 met ook bellen 100 minuten/sms/MB en 500. Resp. 9,99 en 39,99….

Zie https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/bundels/buitenland/wereld.htm .


Oke,dankjewel Peter voor de info.

Het zou voor andere klanten fijn zijn als je meerdere abbonementen op je naam hebt staan en je doet het via een ander nr bestellen dat er aangegeven wordt dat dat dus niet werkt .Er is niks te vinden hierover op de kpn site/ app


Hoi @Mootje69, welkom op ons forum! Ik kan de bundel vergoeden als hij verlopen is en niet gebruikt is. Wil je me hierover nog een berichtje sturen als hij afgelopen is? Kun je tegen die tijd ook je gegevens invullen in je profiel met daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je iban bij “persoonlijke opmerkingen”?


Thomas

Bedankt voor je reactie, fijn dat het hersteld wordt,dank je wel!!


Goedemiddag Tomas 

ik heb je een bericht gestuurd over de creditering vd buitenlandbundel die niet is gebruikt.

Word dat 1 dezer dagen teruggestort??

Alvast bedankt


Hoi @Mootje69! Ik zie dat mijn collega dit destijds al ingediend had. 
Het is verrekend met de factuur van 4 augustus. 

Daar staat de vergoeding op pagina 4  bijna onderaan tussen de eenmalige kosten
Creditering data kosten 25.07.22 -19,99

 

edit:  ik had niet goed gelezen, het ging erom dat je deze bundel per ongeluk twee keer besteld had terwijl het helemaal niet de bedoeling was je bundel op dit abonnement te nemen. Ik heb daarom de tweede bundel ook vergoed. Ik heb je hier een privébericht over gestuurd!


Dank je wel! Ik hou het even in de gaten.