Skip to main content

Op 11/4 Kpn winkel in Haarlem-Schalkwijk bezocht. Reden dat ik op 20/3 Viaplay heb opgezegd en ik,  ondanks diverse mails aan Kpn,  maar geen bevestiging kreeg.  Winkel gadt om 12.00 open,  personerl weet kennelijk nauwelijks hoe de glazen deur van het slot af moet,  5 minuten verder,  pc moet opgeastart worden,  10 minuten verder.  Ik sta alsn1e klant dus te wachten tot de pc het doet.  Klant nr.  2 komt binnen,  2e medewerker komt te voorschijn en helpt meteen ook 2e klant...,  en ik maar wachten... 

De man waarop ik wacht zegt niets,  ook niet sorry voor het wachten,  ik help u zo of i. d.,  niets.  Dus ik vraag hem hoe de gang van zaken is,  kortom ik krijg te horen dat als ik het er niet mee eens ben hij me ook niet meer zal helpen lll Hij suggereert ook nog,  zo intelligent van hem,  dat ik misschien met het verkeerde been uit huis (!) ben gegaan,  zo slim van hem! 

Niet uit zichzelf maar op mijn aandringen wil hij nog wel kijken in het systeem of mijn Viaplay opzegging gemuteerd is. Dat blijkt zo te zijn dus mijn reactie is dat als Kpn gewoon netjes had bevestigd,  had ik al die mails niet hoeven sturen,  had ik niet ongerust hoeven zijn of mijn opzegging wel verwerkt wasn ,  had ik niet naar de winkel hoeven rijden en  hadden we geen woodewisseling gehad.

Dat was te hoog gegrepen,  deze jongeman was/is dus duidelijk niet geschikt om ln een winkel te staan. 

Kortom,  dit is de zoveelste aanvaring

in deze winkel,  vorig jaar met vrouwelijk personeel met hoofddoekjes op,  onbeschoft en hebben geen besef hoe met een klant om te gaan. 

E. v.  vervaldag stop ik met Kpn,  nog nooit een bedrijf meegemaakt met zulk hooghartig,  onbeleefd rn 

 

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

Wat vervelend deze ervaring. Mijn ervaring met juist deze winkel zijn en waren heel prettig.

Maar goed, volgende punt.

ondanks diverse mails aan Kpn

Naar welk adres stuurde je deze? KPN heeft namelijk GEEN e-mail adres voor klanten (werkt veel te omslachtig). Als je e-mailt komt het dus niet aan en krijg je dus ook geen reactie.

Er zijn, momenteel, 2 klantingangen. Per telefoon en dit forum. De chat bleek ook omslachtig (ietsje minder dan e-mail) en is op de achtergrond geschoven momenteel.

Het gratis nummer van kpn is 0800 0402
Je kunt ook het gewone nummer bellen: 06 1200 1200 (gebruikelijke kosten)
Je kunt dit bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 20:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.
Storingen, blokkeren sim zijn 24/7 te melden


het feit dat je als klant opgezadeld wordt met een tel. wachttijd van 30 min. of langer, dat je géén mail kunt sturen, dat de digitale hulp na 2 woorden al niet begrijpt waarover je het hebt, dat je een brief kunt sturem en zelf nog poryo moet betalen, dat je als klant gewoon een paar uur moet uittrekken om met Kpn in kontakt te komen, het is te gek voor woorden, het lijlkt wel de klantonvriendelijkheid van 1930.

En dan in de winkel nog dat hooghartige, onnozele, onbeschofte, brutale personeel waar sommigen niet eens normasa Nederlands spreken. De winkel gaat om 12.00 open  om 12.15 zijn ze nog bezig de pc op te starten ( in plaats dat je dat vóór 12.00 doet) en sta je als klant gewoon voor jan lul te wachten tot het personeel het behaagt je te woord te staan. Ik nomineer Kpn,  samen met DHL  als de meest klantonvriendelijke organisatie, nog nooit zo slecht meegemaakt.


Het is een groot probleem in het hele land. Door de enorme krapte op de arbeidsmarkt zijn er te weinig mensen die dit werk kunnen doen en zitten er mensen op plekken die er beter niet kunnen zitten. Wen er maar aan want dit probleem is voorlopig nog niet voorbij.


Zelf ben ik in 2011 gillend weggegaan bij Ziggo vanwege de ontzettend slechte service. Of beter gezegt: na 2 jaar afwezigheid wilde ik weer terug maar werd uiterst onwelkom behandeld.
Nog geen maand later kwam ik op het spoor van de Interactieve TV bij kpn en heb dat toen toegevoegd aan mijn (kpn) internet abonnement.


Ik heb vorig jaar met beide te maken gehad, zal ik daar dan geluk mee hebben of kan ik het probleem gewoon verwoorden, maar bij KPN en bij Ziggo ben ik gewoon prima geholpen, beter dan daarvoor bij de telefonische helpdesk van T-Mobile, daar hebben 2 forum moderators de boel een beetje gered en is het op het hoofdkantoor in Den Haag uitgesproken onder het genot van een kopje koffie met een punt gebak.🙀🙀🙀