Skip to main content

goedemiddag,

 

Sinds een laatste update van mijn experia v10a modem heb ik alleen maar ellende.

aller eerst in mijn 2,4 en 5 Ghz niet meer te splitsen met alle gevolgen van dien, sonos doet nog steeds gek (bespaar je de moeite om linkjes te sturen, deze heb ik allemaal al gehad), Camera's stoppen ermee, slimme lampen moet ik elke keer weer opnieuw installeren, om gek van te worden.

de huidige software is v5.00.53 build498-owl.

Komt er binnen afzienbare tijd een nieuwe software waarmee deze ellende van het afgelopen jaar opgelost gaat worden of word het nu echt tijd om over te stappen naar een provider die het beste voor heeft met de klant ipv met zichzelf?

Tsja wat is afzienbare tijd. Er is in ieder geval geen klok op af te stellen bij kpn. 

Wel is het zo dat wifi splitsing nu bij v12 en superwifis mogelijk is. Dus v10a is hekkesluiter. Ga je een beetje door de forums grasduinen dan komt er gemiddeld een update in de 3/4 maanden voorbij per apparaat. Laatste v10a versie stamt uit begin feb. Dus dan is (eind) mei een redelijke kans op weer een update.