Skip to main content
Vraag

2.4GH Extra Wifi netwerk schakelt meteen uit

• April 3, 2026
  • 4 reacties
  • 28 keer bekeken

Sinds november een nieuwe glasvezel verbinding met Experia V14. Sinds dag 1 krijg ik de 2,4 GHz wifi niet aan. Op het moment dat ik de schuif in de KPN app aan zet wordt ie groen en 1 seconde later schuift ie vanzelf weer terug. Dit gaat ook zo via een webbrowser. In november voor gebeld. Alles samen geprobeerd. Reset etc. Uiteindelijk conclusie van de KPN dame: wordt opgelost, ik verwacht binnen een paar weken. Vandaag weer gebeld, nog geen oplossing. Advies was om hier te posten. Ik kan dus geen 2,4 GHz only apparaten op de wifi koppelen.

4 reacties

Flitsend
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • April 3, 2026

Goedemiddag ​@Sander71 

Ik heb dit hier vaker voorbij zien komen. Heb je het al eens geprobeerd door in te loggen op de webinterface van het modem ipv. in de MijnKPN app? Werkt het daar wel? Hoe je dit moet doen zie je in onderstaand topic.

http://community.kpn.com/kennisbank-modem-instellingen-171/modems-met-kpn-software-webinterface-en-instellingen-593707

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 3, 2026

Beste, zoals ik schreef: Dit gaat ook zo via een webbrowser 😬

Flitsend
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • April 3, 2026

​@Sander71 Excuses! Heb ik volkomen over heen gelezen. Ik heb op de webinterface van mijn box 12 het ook eenmaal gehad. Wat toen hielp is meerdere keren heel snel achter elkaar op die schuif klikken, uiteindelijk bleef deze staan, vraag me niet waarom. 

Werkt een extra 5g wel gewooon?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 3, 2026

Yep. 5G werkt perfect. De app verder ook. Maar dit is heel vreemd. Bij KPN klantenservice (2x 20 minuten aan de lijn en vanalles geprobeerd) weten ze het nu ook niet meer 😵