Skip to main content
Antwoord

2.4Ghz instellen op de Experiabox lukt niet

• March 22, 2022
  • 10 reacties
  • 344 keer bekeken

Maria Benning
Nieuwkomer

Ik probeer mijn router in te stellen op 2.4 GHz. Ik ben ingelogd als Admin. Maar kan de genoemde wifi knop in de adres balk niet drukken. Daar houd het bij mij op. Wat moet ik doen?

Maria Benning

*Admin: afgesplitst van originele topic

Ā 

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo @Maria B.Ā uitleg over de Extra wifi vind je in het openingsbericht van het Box 12 topic:

Ā 

Ā 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

10 reacties

• March 22, 2022

Hallo @Maria BenningĀ , welk merk en type modem heb je?

• Deelnemer
  • March 23, 2022

Ik heb en KPN Box 12..

Ā 

• Deelnemer
  • March 23, 2022

Merk is Sagemcom

Ā 

• March 23, 2022

Hallo @Maria B.Ā en/of @Maria BenningĀ ,

Als je de laatste software op de Box12 hebt kun je de zogenaamde ā€˜extra wifi’ inschakelen, met die extra wifi kun je gescheiden banden 2.4 en 5.0 instellen.

Ā 

• Deelnemer
  • March 23, 2022

Ik heb deze box sinds en maand of zo. Daar zou dus de laatste software op moeten zitten. Of leveren ze ook toestellen met oude software?

moet ik de zogenaamde ā€˜extra Wifi’ an de box of op de site inschakelen ? Op de site zal het niet lukken, want ik kan op geen enkel icon daar drukken.Ā 

• March 24, 2022

Hallo @Maria B.Ā En @Maria BenningĀ , je moet inloggen in het modem om de extra wifi aan te zetten. De laatste softwareversie is ....516, ook terug te zien in het modem.

Ā 

• Deelnemer
  • March 24, 2022

https://linksharing.samsungcloud.com/n6wiiZiN42qp

Ik ben ingelogd in het modem.Ā 

Ligt het nieuws zien eraan dat ik het password dat achter op de router staat niet verandert heb? Moet dat verandert worden?Ā 

Kun je via die Link mijn screenshot zien?

• March 24, 2022

Hallo @Maria B.Ā , het is verstandig het modem wachtwoord te veranderen.

Ā 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 25, 2022

Hallo @Maria B.Ā uitleg over de Extra wifi vind je in het openingsbericht van het Box 12 topic:

Ā 

Ā 

• Deelnemer
  • March 29, 2022

Hoi, ik heb het volgens mij nu gered, om de router op 2,4 Ghz zu zetten. Heb een extra Wifi ingericht. Maar ik kan nog steeds de speaker niet aanmelden.Ā 

zeer teleurgesteld………..