Skip to main content

Goedemiddag,

 

Ik ben gister verhuisd en zou internet kunnen aansluiten op mijn nieuwe adres, alleen kan ik nergens de aansluiting vinden. Er is geen aansluiting in de woonkamer (alleen coax) en in de meterkast kan ik de andere opties ook niet vinden.

 

Hoe kan ik dit oplossen?

 

mvg,

lalla

@L.A_B  Ook niet zoiets ;

 


Nee die kan ik alle 4 niet vinden… Zie foto.


Ligt deze kabel er , misschien in de kruipruimte ?

 


Als u op deze site https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl/addresses/search?utf8 uw postcode en huisnummer ingeeft wat is dan de uitkomst ?


Nee er is helaas geen kruipruimte. Ik heb een screenshot bijgevoegd van de uitkomst.

 


Nou u ziet het zelf, er is een koperverbinding mogelijk. Internet, TV, Mobiel en Entertainment | KPN | KPN


Kan ik dat zelf regelen? Want ik weet hier vrij weinig over.


Gewoon aanvragen bij KPN via Internet, TV, Mobiel en Entertainment | KPN | KPN en dan gaat het vanzelf lopen. Houd er echter wel rekening mee dat het even kan duren omdat de aansluiting nog in orde moet worden gemaakt. 


Moet er dan een nieuw aansluitpunt geplaatst worden? Want het abonnement heb ik al.


Als je het aansluitpunt voor DSL echt niet kan vinden dan zit er niks op dan de gratis instalatie monteur te laten komen omdat je het zelf niet aangesloten krijgt, misschien vind hij het punt en komt het goed, of er moet een reparatie plaatsvinden en dan moet er misschien gegraven worden.

In ieder geval hoort er een aansluiting te zijn.