Binnenkort stap ik over. Dan komt er een Fritz!Box7590 ipv een 5530. In die laatste heb ik behoorlijk wat instellingen zitten. Dat heb ik natuurlijk wel gedocumenteerd, maar exporteren en in de 7590 importeren scheelt een hoop werk en zou vast moeten kunnen. Dat heb ik nog niet bij de hand gehad en weet dus ook niet waar ik op moet letten. Bijvoorbeeld hangt er ook een VPN en een mailserver in mijn netwerk. Een idee waar ik info kan vinden?
Beantwoord
Backup instellingen FRITZ!Box 5530 terugzetten op een nieuwe F!B7590 mogelijk?
Beste antwoord door Anonymous
Hallo
Je kan de instellingen geheel of gedeeltelijk overzetten, de nieuwe FB moet dan een firmware versie hebben die gelijk of hoger is, dus van een 5530 naar 7590 moet geen probleem zijn.
Zie deze AVM KB pagina: https://nl.avm.de/service/knowledge-base/dok/FRITZ-Box-7590/170_Instellingen-van-de-ene-naar-de-andere-FRITZ-Box-overzetten/
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.