Skip to main content

Ik wil bij KPN een andere vorm van abbonnement afsluiten. Op dit moment heb ik een 200Mbit met TV en bellen icm een ZTE Experiabox V10. Ik wil echter gebruik maken van een 1Gb verbinding zonder tv en zonder bellen. Inclusief de nieuwe box12 router. Volgens klantenservice is dit echter niet mogelijk. De snelheid wel, maar geen nieuwe router. Ga ik online wijzigen blijft mijn belverbinding staan voor 2 euro per maand wat ik niet wil. Waarom krijgen nieuwe klanten wel dit aanbod en een bestaande klant die al jaren klant is wordt hierin gediscrimineerd?

Als u het abonnement omzet naar Hussel, dan heeft u hetzelfde als een nieuwe klant. Daarbij kunt u gewoon telefonie uitzetten.

U krijgt alleen geen nieuw modem. Waarom zou KPN u een nieuw modem geven? Uw Experiabox doet het toch gewoon? Daarop is 1000 mbit haalbaar, net zo goed als op een KPN Box.

Goedwerkende modems omruilen is geldverspilling en heel slecht voor het milieu. 


Hallo @Erwin Hermans ,

Mogelijk heb je nog een oud type abonnement. In dat geval moet je over op KPN Hussel om het bellen eruit te kunnen verwijderen.
Je gaat dan (tot 1 juli 2022) 57,50 per maand betalen.  

Na 1 juli volgt er een prijsverhoging vanwege de inflatie. 

Lukt de aanpassing niet online? Bel dan met 0800-0402.

 

Wat betreft het modem : Het modem V10 is het beste modem wat KPN ooit gemaakt heeft. Er is geen reden om dit modem nu te vervangen door een Box 12.    

Â