Skip to main content

Wanneer ik 2 Super Wifi punten heb, 1e en 2e etage. Werkt dan de wifi nog op het modem, of is deze uitgeschakeld. 

Welk modem heeft u?


KPN Box 12


KPN Box 12

Wifi op v12 draait mee als extra wifipunt. Kan als keuze ook uitgezet worden.


Ok, bedankt. Dan kan ik op 1e etage bekabeld en 2e etage niet bekabeld en werkt het modem gewoon beneden. 

Vergat mij even voor te stellen, maar krijg 1 augustus KPN TV, Internet en mobiel. Nu nog Ziggo. Daar heb ik 3 extra wifi boosters nodig om fatsoenlijk signaal in huis te hebben. Huis is tunnelbouw, alles beton. Ik ben benieuwd hoe het gaat werken bij KPN met wifi. 

Groeten,

Philip


Ok, bedankt. Dan kan ik op 1e etage bekabeld en 2e etage niet bekabeld en werkt het modem gewoon beneden. 

Vergat mij even voor te stellen, maar krijg 1 augustus KPN TV, Internet en mobiel. Nu nog Ziggo. Daar heb ik 3 extra wifi boosters nodig om fatsoenlijk signaal in huis te hebben. Huis is tunnelbouw, alles beton. Ik ben benieuwd hoe het gaat werken bij KPN met wifi. 

Groeten,

Philip

Zal niet veel anders zijn. Zeker met betonbouw heb je al gauw een bekabelde wifi extender nodig per verdieping. idealiter zou die op de 2e etage ook via een kabel signaal moeten krijgen.


Was ik al bang voor. We gaan het meemaken.

 


KPN Box 12

Wifi op v12 draait mee als extra wifipunt. Kan als keuze ook uitgezet worden.

 

Alvast welkom bij KPN @PhilipJGr! Ik zie dat Bruistablet je al van de juiste informatie heeft voorzien. Mocht meer willen weten over onze versterkers dan kun je ook altijd een blik werpen in de kennisbank voor Wifi en Wifi versterkers. Ik hoor graag wat je bevindingen zijn in de toekomst en laat mij het weten als ik nog iets voor je kan betekenen!