Skip to main content
Beantwoord

Box 12 blijft steeds opnieuw opstarten

• 9 maart 2025
  • 7 reacties
  • 84 keer bekeken

kPN Box 12 blijft opnieuw opstarten… lijkt in een loop te zitten. Harde reset.. aan/uit zetten, niets helpt. App geprobeerd, komt tot niet…

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@henry, welkom op onze community! Bedankt voor je terugkoppeling! Fijn dat het in de winkel gelukt is!

Voor de meelezers, de snelste manier om in contact te komen met de klantenservice is met met een terugbelafspraak of door te bellen met 0800-0402

Bekijk origineel

7 reacties

• Auteur
  • Deelnemer
  • 8 reacties
  • 9 maart 2025

Ik bel morgen KPN… knudde dit!

• 3271 reacties
  • 9 maart 2025

Voedingsadapter is kapot waarschijnlijk. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 8 reacties
  • 9 maart 2025

Bedankt voor je reactie. Voedingsadapter? Wat raar is dat de groene lampjes stuk voor stuk gaan branden. Zodra de Wifi aangaat, het apparaat vrijwel meteen uitgaat en opnieuw opstart… Maar dat kan de voeding zijn?

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 3456 reacties
  • 9 maart 2025
henry schreef:

Bedankt voor je reactie. Voedingsadapter? Wat raar is dat de groene lampjes stuk voor stuk gaan branden. Zodra de Wifi aangaat, het apparaat vrijwel meteen uitgaat en opnieuw opstart… Maar dat kan de voeding zijn?

Ik gok op een bootloop (firmware corrupt). Maar het kan ook dat de voeding niet genoeg stroom levert. Idle gebruikt de V12 ongeveer 6W(0,5A), verdrievoudigd deze vermogen en je kan een willekeurig andere stroomadapter met tenminste DC 12V/1,5A en 5.5x2.5mm stekker proberen. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 8 reacties
  • 9 maart 2025

Oke, problemen begonnen gisteren overdag. Althans mijn vrouw zit ziek met griep  thuis, keek Netflix en zag dat het beeld zo nu en dan begon weg te vallen en wazig werd. Ik was gisterenochtend naar de Nordschleife. Gisteren tegen de avond ernaar gekeken. En idd de router ging om de haverklap opnieuw opstarten. Ook te zien aan de Superwifi punten. E.e.a. Opgezocht. 
Hier op het forum het advies om een reset naar standaard instellingen te doen, opgevolgd. 
Alle Lan kabels losgehaald ( behalve de in van de internet ( glasvezel) ) en alle apparaten die via de standaard Wifi netwerknaam  verbinding maken Wifi uitgezet. Blijft echter in een loop zitten…aan… uit…eens kijken of ik een andere passende voedingadapter vind.

Nu kijkt mijn vrouw even via Apple TV verbonden via wifi hotspot van mijn telefoon.. Odido onbeperkt abbo… loopt gewoon supergoed. Hierdoor zelfs de mogelijkheden na te gaan  om het zonder een vaste lijn te doen….Thuisnetwerk zonder internet is prima voor onze slimme apparaten in huis. Pc/ laptop en tv kan via de telefoondata…Bespaart ons dan 66 euro x12 is een behoorlijk bedrag per maand…. Misschien het proberen waard….

Ik wordt vanmiddag gebeld. Eens kijken wat dat oplevert…

• Auteur
  • Deelnemer
  • 8 reacties
  • 9 maart 2025

Contact met klantenservice gehad. Alles uitgelegd. Hij gaf aan dat het een voedingsprobleem is en dat het  een bekend probleem is dat ze na verloop van tijd problemen geven. Gelukkig is het bij ons koopzondag en kon ik de voeding gaan omruilen in de KPN winkel. Aangesloten en hij blijft aan. Geen reset meer. 
😅Dat scheelt weer… Nu alles maar weer aansluiten. 
Lastig probleem, zo opgelost….

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 15458 reacties
  • Antwoord
  • 10 maart 2025

Hoi ​@henry, welkom op onze community! Bedankt voor je terugkoppeling! Fijn dat het in de winkel gelukt is!

Voor de meelezers, de snelste manier om in contact te komen met de klantenservice is met met een terugbelafspraak of door te bellen met 0800-0402

Reageer