Skip to main content

Ik zit al een tijd op firmware SGEJ10000516 en naar tevredenheid.  Echter tot vorige week, ik heb al 2x gemerkt en gezien dat de Experiabox v12 spontaan reboot. Dat is leuk als je online aan het presenteren bent.

 

Er is niks veranderd aan mijn netwerk, niets fysiek of firmware. Hoe kan dit? Het begint mij namelijk te vervelen.

 

Alvast bedankt.

*Admin* Eigen topic aangemaakt voor je vraag, afgesplitst van dit topic. 

Hoi @deadsilence, dat is knap irritant, dat begrijp ik heel goed. Als ik kijk zie ik zo niet veel verbrekingen. 4 sinds 3 april. Het is in ieder een bekend probleem waar aan gewerkt wordt. Wat je nog kan proberen is een reset van het modem. Dat kan zorgen voor verbetering. 


Beste Bart_Z,

Dank voor je reactie. Inderdaad 4x een spontane reboot. Maar zoals ik al eerder aangaf, ik heb dit nog nooit meegemaakt, niet op firmware 312 en zelfs niet op firmware 448. Nu wel, en dat baart mij juist zorgen. Het probleem is niet onder controle. Wel fijn te horen dat KPN hier aan werkt (dank hiervoor), maar meer dan dat is het dan ook.

Firmware 312 is voor mij de beste zover: stabiel. Wifi heb ik via TP-routers / extenders en de Experiabox is louter het modem, dus heb o.a. de mesh support voor latere firmwares van de Experiabox niet nodig.

Heeft KPN een volgende firmware release gepland op korte termijn (al dan niet met change log)? 


Daar heb ik zo geen inzicht in. In ieder geval als die komt zullen we dat delen in het Box 12 update topic