Skip to main content

Steeds vaker valt de Experiabox uit. Binnen een minuut start hij weer vanzelf op, maar irritant is het wel als dat zo'n 3x per avond gebeurd. Er is dan geen internet en op tv komt foutcode stb-nmc-400

Voorheen hadden we V10 en gebeurde dit ook, toen kregen we V12 in de hoop dat het probleem verholpen zou zijn, maar helaas …

Waar kan dit aan liggen?

@RianneGJ Heeft u recent een update gehad van de Box 12 ?


@RianneGJ Heeft u recent een update gehad van de Box 12 ?

Is denk ik al wel even geleden. Kan ik dat in het menu opzoeken?


Ja, als u in kunt loggen in uw modem via My Modem (mijnmodem.kpn) kunt u daar de huidige versie bekijken. De laatste geupdate versie is de SGEJ10000528. Zie ook het topic hierover KPN Box 12 Update: Mesh eSGEJ100000516 & SGEJ10000528] | KPN Community

 


Hoi @RianneGJ, ik zie dat je je gegevens ook al ingevuld hebt in je profiel. Je hebt inmiddels de nieuwste versie van de software dus dat kan al een hoop uitmaken.
Ik zie wel dat de verbinding nog niet helemaal goed is. Ik denk dat we daar het beste even een monteur voor aan kunnen sturen.
De makkelijkste en snelste manier om die in te plannen is door even met ons te bellen op 0800-0402. Mijn collega's daar kunnen dan een afspraak met je inplannen!