Skip to main content

Sinds een week bij KPN. Met de box12 valt de verbinding om de zoveel minuten weg en loopt de tv vast. Alles gerest, kabels vervangen, etc. Probleem blijft. Vervang ik de box 12 door een unifi USG, een box V10 of een Fritzbox (had nog wat liggen🤔) werkt het direct probleemloos. Probleem zit dus duidelijk in de box12 (op software 512). Van de Servicedesk moest ik een weekje wachten en het dan nog een keer proberen. Was kennelijk een storing met de box12. Gelukkig heb ik dan wat reserve spullen, anders zit je mooi. 
 

Iemand van KPN suggesties?  Box12 vervangen?

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

 

Snap niet dat die Box12 steeds brakker word met elke update, toen de mesh voor de superwifi er in kwam ging het helemaal mis.

En dan vragen ze hier om de Box 12 en zijn ze verbolgen als ze hem als trouwe klant niet krijgen.

Maar on-topic, omruilen zal weinig helpen, las ergens dat 3x achter elkaar ressetten kon helpen, en anders zou ik adviseren,  schaf/gebruik een eigen router (aan).


Hoi @Niels_1 .  Ik lees dat je zelf andere spullen hebt.  Is er een reden dat je de box12 wil gebruiken?  Uiteraard hoort het ding het gewoon te doen maar als je zelf een goed modem hebt, zou ik die gewoon gebruiken.